Sljikice

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others! Buljet...heh

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others! Cute...emoooo

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others! love that....baš je fora slika..

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others! preslatka je.............oooo

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others! preluda slika....baš je zakooon

< lipanj, 2008  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Lipanj 2008 (6)
Ožujak 2008 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari: Da/Ne

Opis bloga

Sve o meni, cheerleadingu i hip-hopu



JA!!!

Zovem se Matea, imam 12 godina još malo pa 13....heh.. Mrzim ić u školu ako to uopće možemo nazvat kulturnom ustanovom! Volim papati lazanje i piti Colu. Najfrendice su mi: Lucija K., Ceca, Klara, Tina i tak dalje..... To bi bilo sve o meni!! SLušam ROCK i METAL OFKORZ!!!! I sve ostalo..... Imam dečka i volim ga najviše na svijetu.....
Moj msn je: go_mata_go@hotmail.com

Linkichi

Ivica jedan jako cool tip koji mi je napravio dizz
Luce

Lucy

Luce

Lucyin i moj blogich

Moj stari blogich

nedjelja, 08.06.2008.

olaaaaa....

novi linkichi blogacha koje obavezno morate posjetiti:
za početak imamo Luciju ( Bicku) i njenog ludog (u pozitivnom smislu; lik je fakat zakon) bratića Luku: pa njihov blog je http://blogofthehiphop.blog.hr......................... onda imamo Emu Bickinu naj frendicu....cura je fkt zakon.......Ema.................onda Lucijin onaj novi blog iako sam ga navela eo vam opet Luce i njen lijep život...........................ja mislim da je to sve i da.......................Dumek legenda i frik za blogove Ivek................ajoj mene.....HRVATSKA JE POBIJEDILA iako bi mi bilo draže da je bilo neriješeno (osobni razlozi) al happy sam...............u mom životu je sve super osim jednog današnjeg događaja koji me jako rastužio tak da mi je frendica u depri.....ma duga priča........bila sam u kazni i nisam smijela gledat na domu..........pa je Ceca došla k meni i trpale smo sve živo u sebe......samo ne cigarete (BLJAK) i alkohol.......bekino....to ne valja.....pa sam malo pričala sa Žutilicom ( edan ludi lik.....fkt je cool) i tak....ma ugl sve i svašta......sad mi je dosadno pa sam malo na msnu..........i tako redom......a sad se idem spremat...sutra pišem test iz hrvatskoga...jbt ovisi mi o završnoj ocjeni tak da moram dobit 5 a učila sam punih 5 min ni tolko.....a jbg držite mi fige...idem si oprat kosu.....do viđenja.....kissach...ciao



| Just say something! (9) | Ako imaš boje! | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.