Sljikice

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others! Buljet...heh

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others! Cute...emoooo

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others! love that....baš je fora slika..

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others! preslatka je.............oooo

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others! preluda slika....baš je zakooon

< lipanj, 2008  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Lipanj 2008 (6)
Ožujak 2008 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari: Da/Ne

Opis bloga

Sve o meni, cheerleadingu i hip-hopu



JA!!!

Zovem se Matea, imam 12 godina još malo pa 13....heh.. Mrzim ić u školu ako to uopće možemo nazvat kulturnom ustanovom! Volim papati lazanje i piti Colu. Najfrendice su mi: Lucija K., Ceca, Klara, Tina i tak dalje..... To bi bilo sve o meni!! SLušam ROCK i METAL OFKORZ!!!! I sve ostalo..... Imam dečka i volim ga najviše na svijetu.....
Moj msn je: go_mata_go@hotmail.com

Linkichi

Ivica jedan jako cool tip koji mi je napravio dizz
Luce

Lucy

Luce

Lucyin i moj blogich

Moj stari blogich

utorak, 03.06.2008.

OJ!!

OJ.. kaj ima......Luce ima novi blog za koji sam saznala tek danas..mislim sramota ipak mi je BFF trebala mi je reći...evo vam linkich pa joj komajte....LUCE.....moj dečko je i dalje strgan ali Domo ja ću tebe uvijek voljet makar bio strgan do kraja ( ne daj Bože).............joj ja vam jako jako volim toga lika......heh.......inače ja sam vam super....danas mi je stara bila na roditeljskom, al niš mi nije rekla, a ja mislila da ćemo ratovat....hehe....u školi nije niš normalno, ja zbilja ne znam kuda ovaj svijet ide....odite na Ivičin blog i kommajte mu jer ipak je on napravio ovaj fenomenalan dizz......



| Just say something! (3) | Ako imaš boje! | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.