p0l0tov brlog

  svibanj, 2004 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

što je p0l0tov brlog?
plejs za pisat gluposti, prijateljski vrijeđat prijatelje i općenito se bezglavo glupirati k'o malo dijete

linkovi
htnet : tehnologija
meritor media
bluenote radio

friendly blogovi
patrikova krepaona
lekkeov mali metak
utočište zwera hipija

18.05.2004., utorak

tuga ter zalost...

utorak kao i svaki drugi, ništa novoga u tome... probudim se u ranu zoru, napišem dnevnu dozu tekstova, laganini kupaonica, oblačenje i spremam se krenut na posao... naravno već u startu kod izlaska iz dvorišta naiđem na lobotoma koji mi se sparkira baš preko puta ulaza tako da ne mogu normalno izaći nego moram manevrirati u dva metra prostora uz naravno aute koji stoje niz ulicu i vozače koji su od rana jutra isfrustrirani i mrko gledaju... fakat tužno...

kroz grad cirkus, ljudi moji pa dobro jel stvarno morate vozit ili kao da ste na samrti ili kao da ste michael schumaher junior? nikad to neću shvatit...

na poslu kool ali... je*o ja onoga 'ko je izmislio tu riječ "ali"... u stanu do nas jurek i štefek ordiniraju dewalticom/hilticom od rane zore i već mi je glava ko da sam se sinoć nabumbio najgoreg glavoboljčeka...

mislim da ću netragom nestat na neki ručak i ne vratit se u ured tak skoro...
- 11:00 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>