srijeda, 20.09.2006.

...crkajem...

evo me..

a sada nema više...
Chea će vas napustiti na neko vrijeme jer ima pametnijeg posla.
Mora smisliti kako će u Vinkovce ovaj vikend,kako će ići odspavat
i na kratko,dali će večeras ići van i takva slična sranja.

sve vas najviše na svijetu mrzi vaša Chea(ovo je privremeno jer
trenutno mrzim sve oko sebe)...

ako trebate nekoga tko će vas mrzit svakih 28 dana po osam
dana u komadu javite mi se....

azra-Ravno do dna

sto pedeset ruža i djelić tvog sna
marširalo je sinoć bez prestanka
dao sam svoj najbolji grad
padali su uz put
oznojeni šampioni ugašenih pogleda

dolazim ti kao fantom slobode
i zato pokaži što znaš
dolazim ti kao fantom slobode
da te vodim ravno do dna

loše prikrivena želja daleki cilj
rutinsko svođenje računa za majmunska lica
provincijski bal s pjesmom na kraju
rasturala se noć
zaspao sam nad otvorenom knjigom
okovana svijest u zlatnom izdanju

dolazim ti kao fantom slobode
i zato pokaži što znaš
dolazim ti kao fantom slobode
da te vodim ravno do dna

a kad zaželiš da se vratiš
pogledaj
omamljena samoćom tvoja sjena
na prozoru
u ogledalu
pred vratima

vidio sam bijes tvrdih momaka
demonska igra odbačenih ljudi
tko je zauzeo mjesto u raju
poštenje ili vlast
tko je hvalio carevo ruho
patuljci sa naslovnih strana

dolazim ti kao fantom slobode
i zato pokaži što znaš
dolazim ti kao fantom slobode
da te vodim ravno do dna

...ode crknuti....

| 22:11 | Komentari (12) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>