Gospodje za dopisivanje - Pronađite djevojku

petak , 28.12.2018.

Sex Dopisivanje










Click here: Gospodje za dopisivanje






IME: Ivona GODINE: 33 god ZANIMANJE: Veterinarka MESTO: Konjarnik OPIS: Obozavam zivotinje. Ispunila sam zivotni san, cuvam i negujem kuce, mace i ostale zivotinjice. Opustena i duhovita, voli i zna da uziva u zivotu. Ukucaj u telefon HEJ IVONA Poruku koju želiš i pošalji na broj 6292 Da biste ostvarili kontakt sa nekom od prijavljenih devojaka potrebno je da u SMS poruci vašeg mobilnog telefona ukucate sledeće:HEJ razmak korisničko ime devojke sa kojom želite da se dopisujete razmak i poruku koju želite.



gospodje za dopisivanje

Sve je dostupno i potpuno besplatno za korišćenje. Evo i sad ja lezim sama u dnevnoj i mazim se … Treba mi podrska … Hajde.. Sigurno želite da poberete uspeh kod njih, pa zato odmah krenite u pustolovinu.



gospodje za dopisivanje

Gospođe za Upoznavanje - Iako je bilo svega, i para i putovanja, nekako se ostala uskracena zaromantiku i intimu.



gospodje za dopisivanje

Ime: Fransis Godiste: 1971 Grad: Zrenjanin Zanimanje: nema, ceo zivot domacica Opis: Udata u paorskoj kuci, nije bilo potrebe da bilo sta radim, osim tu po kuci da pomazem radnike, kuvam ruckove. Iako je bilo svega, i para i putovanja, nekako se ostala uskracena zaromantiku i intimu. Muz uglavnom umoran od previse posla, samo se baci u krevet i zaspi. Evo i sad ja lezim sama u dnevnoj i mazim se … Treba mi podrska … Hajde.. KONTAKT: Ime: Gabi Godiste: 1969 Grad: Pirot Zanimanje: sekretarica Opis: Radim kao sekretarica dugi niz godina. Iskreno pomalo dosadan posao, al ok, ide staz, zdravstveno. Kada nije sezona onda prodje dan a da telefon ne zazvoni… Dosla sam na ovaj sajt jer zelim da mi sati brze prodju. Da li hoces da mi posaljes sms? Kada me vide pomisle — to je to — ona ima sve. Pa donekle su u pravu. Imam SKORO sve … Razvedena sam jer me je ostavio — razlog — preambiciozna. Nisam imala nikog od tada, sada me sve vise hvata zelja i nostalgija za svim. Ne znam da li mogu. Ne smem sebi da priustim jos jedan neuspeh.



milica_fit_
Kada me vide pomisle — to je to — ona ima sve. Iako je bilo svega, i para i putovanja, nekako se ostala uskracena zaromantiku i intimu. Garantujemo da će vas u najkraćem mogućem roku kontaktirati veliki broj muškaraca. To u Vama budi želju da je razotkrivate. Takođe, ako ste muškarac, postavite svoj oglas i sačekajte da vas kontaktira neka devojka. Ako ste žena, matorka za dopisivanje najbolje je da postavite svoj oglas. Pronađite savršenu sagovornicu, i neka upoznavanje krene. Ime: Fransis Godiste: 1971 Grad: Zrenjanin Zanimanje: nema, ceo zivot domacica Opis: Udata u paorskoj kuci, nije bilo potrebe da bilo sta radim, osim tu po kuci da pomazem radnike, kuvam ruckove. Koja od njih Vam budi maštu shvatićete samo ako budete u kontaktu.

[Sex u rijeci oglasi|Najnovije vijesti nezavisne novine|Tender oglas cg]






Oznake: sex, dopisivanje

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.