kolko vas je bilo..

web page hit counter
www.edealoutlet.com


malo anketa...

najzgodniji decko u kumicicu???
ocic
mane
laljek
antunovic
filep
antun
mujkic
lihic
vondruska
mirza
  
pollcode.com free polls


najzgodniji decko iz gorice...
silovic
tarle
mico
bruno 2.b
grigor 2.d
jura
martinjak
laljek
mujkic
kljaic
  
pollcode.com free polls


najzgodnija cura?
martina milic
radosica
nastja
marcella
laura koletic
petra (moja seka)
dunja
sara rus
tea simunic
sanda alandzak
  
pollcode.com free polls




< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari ..Visish/Nevidish

by Underground Queen :)

Opis bloga

moj blogich...


Free Music

Free Music



Free Music



Enrique Iglesias Lyrics


O MENI


klikni klikni..rijesi kolko me dobro poznajes..ajde klikni

IME:Antonija
NADIMAK:Tonka, Salopekica
DATUM ROĐENJA:22.05.1993.god
GODINE:14
RAZRED:7.athumbup
ŠKOLA:Kumičić
FRENDICE:Martina, Agata, Ana, Ćurička, Mikulčićka, Doris, Nikolina, Tina, Lorena, Pilja, Katarina, Sodarka...
FRENDOVI: Mislav, Nedić, Mica..
HOBIhip hop
VOLIM:my family, frendove, izlaske, obožavam se rolati, Hilary Duff, mobitel (ne mogu bez njega), hip hop, spavat, msn, svom malog slatkog zamorca ellu, jednog decka...
NE VOLIM:morskog psa, špinat, lektiru i hmm...skolu!!!
LJUBAV:jakoooo zaljubljena...smijehsmijehsmijehsmijeh
NAJ PJESME:Summer love, Rhythm of life, My happy ending, Girlfriend, Beautiful liar, Whit love, What goes around Comes around, Say it right, Grace Kelly, Give it to me, Bout it, Listen, Costume makes the clown, brain, Karma, All good things, Sweet escape, Wait a minute, Irreplaceable, Step up
NAJ FILM:Prljavi ples 2, Cinderela story, Punom snagom cure
NAJ SERIJA:One tree hill, Zakon brace, Rezi me
NAJ BOJA:Ljubičasta, crna i rozazujo

moj msn:salopekica@hotmail.com






Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

agata
curicka
seka
dunja
tea
chikita
tina
amy
katarina
grigor
sanda
pilja
boric
nora




malo slikica..


ovo sam ja..
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

seka i ja..
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

moja sekica..
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

zamorac Ella...sjatkica maja
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

papagaj hugo..
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

agata..
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

jos jednom agata..
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

doda, mikulčićka i ćurićka..
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

mikulčićka..
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

martina..
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

martina i matea
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

cella..sa ravnom kosom..;)))
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

moje trenerice..mirka i petra..
Image Hosted by ImageShack.us

sodarka..
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

lorena..
Image Hosted by ImageShack.us

lorena..
Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-08-08

doda..
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

doda..
Free Image Hosting at www.ImageShack.us




malo lijepih slikica..

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

image hosting file

image hosting file



image hosting file

image hosting file



image hosting file

image hosting file



image hosting file

image hosting file



image hosting file

image hosting file



Friendster

Friendster



Friendster

Friendster



Friendster

Friendster



Friendster

Friendster



image hosting for myspace

image hosting for myspace



image hosting for myspace

image hosting for myspace



image hosting for myspace

image hosting for myspace



image hosting for myspace

image hosting for myspace



image hosting for myspace

image hosting for myspace



image hosting for myspace

image hosting for myspace



Friendster

Friendster



Friendster

Friendster



Image hosting

Image hosting



Image hosting

Image hosting



Image hosting

Image hosting



Image hosting

Image hosting



Friendster images

Friendster images



Friendster images

Friendster images



Friendster images

Friendster images



Myspace

Myspace



Myspace

Myspace



MySpace Layouts

MySpace Layouts





evo provjerite kolko se slazete sa svojim dragim..



Created by Crazyprofile.com


petak, 09.03.2007.

nofi postich...

eeejjjj...wave
issss kak me dugo nije bilo..hihihi..vise od tjedan dana..
sad sam se vratila iz skole i ubijam se od dosade..pa reko idem ja napisati nofi post..
danas je u skoli bilo tako dosadnooooooo..imali smo povijest i pitala je i pisali smo tehnicki..uzas..headbangheadbang ja sam lose napisala..neeeee..
prvi sat smo imali hrvatski a ja sam zaspala u skolu probudila sam se u 7:35 a tad sam trebala krenut..i brzo sam se digla i spremila sam se i dosla u skolu tocno u 8..hihihi..i nisam zakasnila..
trebala bi sad ici do hribara na veliki odmor..dogovoril sam se sa katarinom da cu doci do nje ali nemam s kim ici tak da najvjerojatnije necu ici..a bas mi se rola..smrc..katarinica stvarno sorry budem dosla dugi put obecajem..mozda se sutra vidimo..pusa..kisskiss
e da..thanks svima koji ste mi komentirali..imam vise od 100 komm..weeeeee..hihihi..samo tak nastavite..thumbupthumbupthumbup

danas je mikulcicima rockas..MIKULCICI SRETAN RODENDAN!!!!!!!!!!!!
pussam vas..kisskisskiss

i tak..ne znam kaj da vam jos pisem..
sutra idem na hip hop pa na rockas..mikulcici slave..bit ce ludoo..naughtynutnaughty
cijelo vrijeme danas pjevusim pjesmu Listen od Beyonce..ne znam koji je mom kompu da mi ne zeli pjesme staviti pa cu na kraju posta staviti rijeci te pjesmice..yessuper mi je pjesmica..
u zadnje vrijeme slusam samo neke laganice..valjda zato kaj sam malo u bedu..rolleyesrolleyes
i tak..ja sam vam i dalje jaaakooo zaljubljena..i jaaakoo vojim jednog decka..cerekcerekcerekcerek
idem sad gledati urkela..hihihihi..on je lud..hehe
e da..curicka si je napravila blog..morate ju posjetiti.hihi..
sad stvarno idem..pozdravljam:martinu, agatu, anu, curicku, mikulcicku, doris, niku, tinu, katarinicu, cellu, noru, dunju, saru, seku, lorenu, pilju, micu i sve koje znam i sve koji mi komm..nemojte se ljutiti ak sam nekog zaboravila..pussam vas sve..i pussa jednom decku..kiss..kisskisskisskisskisskisskiss


i na kraju pjesmica...mahwavemahwavemahwavekisskisskiss


Lyrics to Beyonce Listen

Listen to the song here in my heart
a melody I start but can't complete

Listen to the sound from deep within
Its only beginning to find release

Ohh the time has come for my dreams to be heard
They will not be pushed aside and turned
Into your own, all 'cause you won't listen

[chorus]
Listen
I am alone at a crossroads
I'm not at home in my own home
And I've tried and tried
To say whats on my mind
You should have known
Now I'm done believing you
You don't know what I'm feeling
I'm more than what
You've made of me
I followed the voice, you gave to me
But now I've gotta find my own
You should have listened

There was someone here inside
Someone I thought had died
So long ago
Oh I'm screaming out
And my dreams will be heard
They will not be pushed Aside or turned
Into your own
All 'cause you won't listen

[chorus]
Listen
I am alone at a crossroads
I'm not at home in my own home
And I've tried and tried
To say whats on my mind
You should have known
Now I'm done believing you
You don't know what I'm feeling
I'm more than what
You've made of me
I followed the voice, you gave to me
But now I've gotta find my own
You should have listened

I don't know where I belong
But I'll be moving on
If you don't, if you won't

Listen to the song here in my heart
A melody I start, but I will complete

Now I am done believing you
You don't know not what I am feeling
I'm more than what you've made of me
I followed the voice you think you gave to me

But now I got to find my own - my own





evo zato sto ne mogu staviti pjesmu listen stavit cu od shakire costume makes the clown..
hvala lorenica kaj si stavila pjesmicu za mene..pusaaa..kisskisskiss






evo i rijeci pjesmice..

SHAKIRA
"Costume Makes The Clown"

Told you I felt lucky with my humble breasts
Well I don't
Said that I was sure the world was gonna change
Well I'm not
Before I didn't give a damn 'bout what they say
But I do
Promised that I'll never ever lie to you

But look at how
I'm taking the make-up off my face
Before I forget my own features

I'm not here to let you down
But the costume makes the clown
It's just life's anatomy
Don't be so hard
Don't be so hard on this
It's your turn now
To cheat on me

Promises I made to you went down the sink
Really hope I haven't harmed your self esteem
I'm not a virgin but I'm not the whore you think
And I don't always smell like strawberries and cream

But look at how
I'm taking the make-up off my face
Before I forget who I am now

'Cause I'm not here to let you down
But the costume makes the clown
It's just life's anatomy
Don't be so hard
Don't be so hard on this
It's your turn now
Your turn now...

I'm not here to let you down
But the costume makes the clown
It's just life's anatomy
Don't be so hard
Don't be so hard on this
It's your turn now
Your turn now...
To cheat on me



| KoMeNtIrAj (129) | PrInTaAaAJ..(ZnAm Da NeCeS) | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.