boooook!!!

srijeda, 03.01.2007.

vicevi

Danas sam stvarno dobre volje. Ne znam zašto, ali jednostavno jesam. Pa sam vam zato pripremila nekoliko viceva!

Ulazi žena u butik i pita prodavačicu,
inače plavušu:
- Htjela bih probati onu haljinu u izlogu.
Plavuša odgovara:
- Neće moći, gospođo, morat ćete je
probat u kabini.

Dođe baka kod kćeri i zatekne
je golu, pa kaže:
- Kćeri, dušo zašto si gola?
A kći odgovara:
- Nisam gola, To je moja spavaćica!
Baka ode kod djeda, skine se gola i
legne kraj djeda. Djed je upita:
- Bako, što si gola?
- Nisam gola, to je moja spavaćica!
- Pa mogla si je malo ispeglati!

- Zašto plavuša ima kockaste grudi?
- Zaboravila je izvaditi silikone iz kutije!

Baba šalje djeda u prodavaonicu
opominjući ga:
- Ne zaboravi; trebaš kupiti
dvije stvari: kruh i mlijeko.
Jesi li zapamtio dvije stvari?
- Jesam.-odgovara djed.- Dvije
stvari.
Vraća se djed iz prodavaonice
i donosi četkicu za zube.
- Jesi li ti normalan?- počne
vikati baba. – Lijepo sam ti
rekla dvije stvari. Gdje ti je pasta?

03.01.2007. u 16:47 • 1 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  siječanj, 2007  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Siječanj 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

****

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr