-charmed-

četvrtak, 17.08.2006.

Ludi dan!

Ciaos ljudi!
Jucer sam cijeli dan bila u pokretu!
Isla sam na jahanje na Ucku...
Od moje kuce do tamo ima sat i cetrdeset minuta ali tata me prebacio dio puta zajedno s mojom naj frendicom Mimy...
Onda smo preko suma i livada nastavile pjeske....
Umorila sam se ko pas, a jos sve one bube oko mene!
Aaaaaaaaaaaaaaa!!!
Mrzim bube!!!!!!!
Prirodu volim...Heheh...
Uglavnom, kad smo stigli do ranca stavili smo na konje sedlo i uzde...
Mimy je sa svojim konjem Morom (dobro ne bas svojim, ali nema veze...) napravila par krugova unutar ranca, a ja sam smirivala Bebu...Tako se zove "moj konj"...Iskreno ne znam sto joj je bilo jucer, ali vlasnik ranca barba Đani nije htio riskirati s njom pa sam uzela drugog konja...
Taj se zove Brnja...
On nije bio zivcan, ali zato me ama bas nista nije slusao...
Ja napravim pokret da krene u galop i kas, a on samo stane na miru...
Onda odjednom krene iz cistog mira...
Ma ludi konj!
Nis..Na kraju me poceo slusat...
Kad sam prosli put bila s Bebom sve me je slusala...
Opet idem na jahanje (naravno s Mimy) u subotu i nedjelju...
Malo cemo pomagati na rancu jer ce biti dosta ljudi, a barba Đani kaze da odlicno jasemo pa mozemo pomagati...
Prije nego sto smo otisle s ranca istimarile smo konje...
Bas kad smo krenule kuci, tata me zove na mob..
Nije bilo bas signala pa smo se mucili pricati...
Kaze on meni da je dosao s motorom po nas....
Imamo skuter Gilleru Runnera....
"E pa di cemo nas tri stati na to?" kazem ja tati kada smo izasle iz prve sume...
(Dvije su sume do moje kuce, ne tri sume, pardon)
A on kaze da cemo se nekako stisnuti...
Uglavnom, stavimo mi ruksake tamo di inace stoji kaciga i stisnemo se nekako na motor...
Krenusmo mi koncno...
Prolaze vam tamo neki Talijani i gledaju nas ko da smo ludi---ko da nismo...smijeh
I skakucuci po bijeloj cesti dodemo vam mi konacno do jednog parkinga...
Naravno, tamo nema skoro nis auta jer je to na Ucki...
I tata ti meni kaze-"Ces probat vozit?"
A ja-"Daaaaaaaaaaaaaa!!!!"
Ve sam vozila taj motor po cesti iako nije 50 nego 180 kubika...
Dosta je tezak...
Ali uvijek sam se vozila s tatom (on nije nista radio samo je gledao kako vozim)...
Ovaj put sam SAAAAAAAMAAAAAA samcata vozila!!!!!!
Totalno sam hepi!!!
Onda sam pitala Mimy ako ce ona probat vozit...Pa je i ona vozila, samo sto je ona prvi put uopce probala vozit...
Super joj ide!
Cak je provozala i mene...Moj tata se vozio s njom jer jos ne moze sama...
Kasnije sam ja provozala i nju i mog tatu...
Tata kaze da sam super!!!!
Jeeeeeeee!!!Za 2 god (malo manje) cu dobit svoj motor i polagat vozacki...
Jedva cekam!
Eto to je to od jucer...
A danas...
SVE ZIVO ME BOLI!!!
Dobro ne bas sve, ali....
Ne bole me mislici od jahanja proisli put jesu...
Zato me bole ramena (?)
WTF? Ramena?
Ajd dobro...
Idem sada...Bole me ruke od pisanja...
Pa pa...wave

P.S. Eto i ruke me bole!Ma luuuuuda sam!!!

- 13:32 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Sve i svasta...

    -Udi u svijet vukodlaka i vampira...


    Image Hosted by ImageShack.us
    -za crknut-




    ako vam se ne cuje muzika, upalite je...

    Free Image Hosting at www.ImageShack.us
    -to sam ja...-Maya-

    Ovo je moj drugi HPFF blog
    -Riddleova cura-
    ...a ovo treci HPFF blog
    -My magic life-


    Nesto o meni-Imam skoro 15 godina (napunit cu 27.11.) i zivim u Lovranu...Drugo vas ne zanima..Heh...

    Slusa se-Nightwish, Within Temptation, Linkin Park, Metallica, Marilyn Manson, Cradle Of Filt, Iron Maiden, Apocalyptica i jos svasta ali ovo mi je naj...



    CURRENT MOON
    moon phase info


-Najposjeceniji blogovi-


Music Video Codes - MySpace Layouts

  • Myspace Graphics, MySpace Glitter Graphics, MySpace Glitters, MySpace Goodies, Myspace Codes at www.MyGlitterSpace.com

malo kvizeva i...