-charmed-

srijeda, 02.08.2006.

Here I go again...

Bok!
Nisam ovdje bila 1000 godina!!!
Heh....
Prosli petak sam bila gledat Pirate s Kariba 2 dio...
Film je geeeeeeeeeeenijalan!!!!
Bloom i Depp su ovaj put jos bolje glumili nego prosli!!!
Bila sam s drustvom...
Nasla sam se i sa Jugom, frendom s bloga...
I lijepo nasred filma, pocne vam padat kisa i vjetar puhati ko da ste na Zidu...(Iz jedne knjige...Poslije cu vam sve rec...)
Imajte na umu da smo bili na Ljetnoj....
Brrrrr...
Bilo je zima pa smo morali ici...
Covjece kad smo se vratili u Lovran po cesti su lezala stabla....

U nedjelju sam bila na Erosu...
Na koncertu...
Bilo je fora!
A ja sam bila s gliserom ispred Kantride...
Uuuuu, da vidite kako je sve bilo krcato s barkama...

E, sada o onoj knjizi...
Pa...
Jedan prijatelj (Filip) mi ju je predlozio i hvala Bogu da je...
Sada ju je preporucujem vama...
To vam je zapravo ciklus knjiga Pjesme Leda i Vatre....
Prva knjiga ciklusa se zove Igra Prijestolja (The Game of Thrones)

Ma da vam ja to ne objasnjavam na dugo i siroko, evo vam strucni opis...

Pjesma leda i vatre je naziv za seriju fantastičnih romana američkog pisca Georgea R. R. Martina. U knjizi se opisuje "izmišljeno mjesto" Zapadne zemlje, a knjiga prati sudbinu više likova kroz čije dogodovštine se upoznajemo s radnjom. Vrijeme u koje se zbiva radnja može se opisati kao europski Srednji vijek. Knjiga je poznata kao iznimno složena i duga, s bezbroj likova koji su detaljno opisani te po neočekivanim obratima u radnji. Knjiga opisuje feudalni i patrijarhalni sustav s elementima fantastike.

Knijige

Do sada su izdane četri knjige od planiranih sedam. U Hrvatskoj izdavač knjiga je Algoritam. Nazivi izdanih romana su:

· Igra prijestolja (A Game of Thrones; 1996)
· Sraz kraljeva (A Clash of Kings; 1999)
· Oluja mačeva (A Storm of Swords; 2000)
· Gozba vrana (A Feast for Crows; 2005)

Daljni planirani romani su:

· Ples sa zmajevima (A Dance with Dragons)
· Vjetrovi zime (The Winds of Winter)
· San o proljeću (A Dream of Spring)

Radnja

Većina radnje se zbiva u Zapadnim zemljama, Sedam kraljevina. Sedam kraljevina je tisućama godina bilo, sedam kraljevina dok se prije otprilike 300 godina nije pojavio Aegon I. Targaryen, Osvajač, sa svojim sestrama Rhaenys i Visenyiom. Uz pomoć zmajeva brzo je porazio kraljeve Zapadnih zemalja te ih prisilio da mu se zakunu na odanost. Gotovo 300 godina su Targaryeni vladali Zapadnim zemljama sve dok zadnji targaryenski kralj Aerys II., često zvan Ludi kralj, nije bio zbačen sa prijestolja od strane mladih plemića Roberta Baratheona, Eddarda Starka i njihovog zaštitnika Jona Arryna.
U vrijeme početka radnje prvog romana kralj na Željeznom prijestolju je Robert Baratheon, okružen ljudima kojima ne može vjerovati, spletkarošima i lažljivcima. Njegova jedina prilika da nastavi sa bezbrižnim životom je da nagovori svog najboljeg prijatelja Eddarda Starka, kneza Oštozimlja i guvernera Sjevera da postane novi Kraljev namjesnik...


A sada moje rijeci...Hehehe...
Knjiga je GENIJALNA...
Ovo je tek uvod sto ovdje pise...
Ako je posudite, necete pozaliti, vjerujte mi!!!!!wave

- 23:43 - Komentari (11) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Sve i svasta...

    -Udi u svijet vukodlaka i vampira...


    Image Hosted by ImageShack.us
    -za crknut-




    ako vam se ne cuje muzika, upalite je...

    Free Image Hosting at www.ImageShack.us
    -to sam ja...-Maya-

    Ovo je moj drugi HPFF blog
    -Riddleova cura-
    ...a ovo treci HPFF blog
    -My magic life-


    Nesto o meni-Imam skoro 15 godina (napunit cu 27.11.) i zivim u Lovranu...Drugo vas ne zanima..Heh...

    Slusa se-Nightwish, Within Temptation, Linkin Park, Metallica, Marilyn Manson, Cradle Of Filt, Iron Maiden, Apocalyptica i jos svasta ali ovo mi je naj...



    CURRENT MOON
    moon phase info


-Najposjeceniji blogovi-


Music Video Codes - MySpace Layouts

  • Myspace Graphics, MySpace Glitter Graphics, MySpace Glitters, MySpace Goodies, Myspace Codes at www.MyGlitterSpace.com

malo kvizeva i...