-charmed-

petak, 07.07.2006.

Nakon duuuuuugo evo mene opet....

Samo sta da vam pisem????
Ne znam zato cu pisati sta mi prvo padne na pamet....
E da....Nisam vam rekla...
Bila sam u Gardalandu u cetvrtak...
Bilo je super....
Puno nas je islo...Da me decki nisu nagovorili nikada ne bih isla na Vlak smrti ili Blue tornado...
Na Blue tornadu vam noge viiiiiiiiiiseeeeeeeeee!!!!!
Ali je coool!!!!!!!!
Na slobodni pad nisam i NIKAD necu ici!!!!!!!!!!!!!!!!
roflHehehehe.....rofl
Nekima je bilo zujozujozujozujozujo
Ali meni je bilo ovako thumbup
Rekla sam da cu pisati gluposti....
Nista idem sada van pa posilje mozda napisem post za neki od mojih hpff...
Evo vam linkici od njih- Hogwarts life
-Riddleova cura
-My magic life
To su svi....Jos nesto....
Rjesite kviiiiiiiiiiiiiiiiiiiiizzzzzzzzzzzzz..................
KVIZ

- 16:44 - Komentari (11) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Sve i svasta...

    -Udi u svijet vukodlaka i vampira...


    Image Hosted by ImageShack.us
    -za crknut-




    ako vam se ne cuje muzika, upalite je...

    Free Image Hosting at www.ImageShack.us
    -to sam ja...-Maya-

    Ovo je moj drugi HPFF blog
    -Riddleova cura-
    ...a ovo treci HPFF blog
    -My magic life-


    Nesto o meni-Imam skoro 15 godina (napunit cu 27.11.) i zivim u Lovranu...Drugo vas ne zanima..Heh...

    Slusa se-Nightwish, Within Temptation, Linkin Park, Metallica, Marilyn Manson, Cradle Of Filt, Iron Maiden, Apocalyptica i jos svasta ali ovo mi je naj...



    CURRENT MOON
    moon phase info


-Najposjeceniji blogovi-


Music Video Codes - MySpace Layouts

  • Myspace Graphics, MySpace Glitter Graphics, MySpace Glitters, MySpace Goodies, Myspace Codes at www.MyGlitterSpace.com

malo kvizeva i...