-charmed-

petak, 14.04.2006.

Pozdrav!

Ciao ljudi!!!
Danas mi je bilo ODLICNO!!!
Skupili smo smo se nas nekoliko koji smo bili u novigradu (i neki koji nisu) i isli smo van...
Cijelo popodne smo vani...
Bas nem je bilo super, ali zato me sada noge ubijaju!!!
Nesto bi vam rekla, ali ipak necu...
Hhehehe...
Umrite od znatizelje ali ipak necete doznati o cemu se radi...
Keera zna o cemu se radi...
I ona je bila s nama...
Steta sto Karla i Danchy nisu mogle doci...
Bas sam htjela da se svi vidimo...
Smrc...
Ima jedan razlog zasto Karla nije dosla, ali vam ga ne smijem reci bez njenog dopustenja...
Zapravo je JAKO smijesno...
Hhehehehee....
Idem sada jer mi je sestricna dosla...
Konacno!!!Mislim da ju znate, ali necu komentirati...
Hhehhee...
Bas sam tajanstvena....

P.S. Zasto mi nitko nije odgovorio na post ispod???Dajte ljudi!Kako se zove ona pjesma od Nokie???HELP!!!

- 22:52 - Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Sve i svasta...

    -Udi u svijet vukodlaka i vampira...


    Image Hosted by ImageShack.us
    -za crknut-




    ako vam se ne cuje muzika, upalite je...

    Free Image Hosting at www.ImageShack.us
    -to sam ja...-Maya-

    Ovo je moj drugi HPFF blog
    -Riddleova cura-
    ...a ovo treci HPFF blog
    -My magic life-


    Nesto o meni-Imam skoro 15 godina (napunit cu 27.11.) i zivim u Lovranu...Drugo vas ne zanima..Heh...

    Slusa se-Nightwish, Within Temptation, Linkin Park, Metallica, Marilyn Manson, Cradle Of Filt, Iron Maiden, Apocalyptica i jos svasta ali ovo mi je naj...



    CURRENT MOON
    moon phase info


-Najposjeceniji blogovi-


Music Video Codes - MySpace Layouts

  • Myspace Graphics, MySpace Glitter Graphics, MySpace Glitters, MySpace Goodies, Myspace Codes at www.MyGlitterSpace.com

malo kvizeva i...