< ožujak, 2009 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

design by Tincha

In Death They are Truly Alive.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

maturantica gimnazije, namjerava se baviti politikom iz jednostavnog razloga
što se ne može pomiriti sa svijetom kakav je ...želi nesto pormijeniti.
netko mora ponijeti zrtvu promjene....

što se promijenilo u međuvremenu?
pa eto još uvijek pišem, crtam, sviram gitaru mozda manje nego prije.
logika ubija umjetnost.
eto.


charlotte667@nightmare.com eMeSeN
Click here to get avatars like this!
Free Image Hosting

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
-band kojeg slušam od 13-14.godine je jedini ostao dijelom mog života.
naucili su me mnogo toga i stvorili mi ne temelje, već cijeli put po kojem ću, čini se,
ići cijeloga života...

sazrela sam u ove 4 godine.
nisam više dijete, al nisam ni odrasla osoba.
stuck in between...

Help me to find my true self...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



First ones to guard this path of night-
Lady in black, Lady in white
Followed by legions of night-time wanderers
Click here to get avatars like this!
Free Image Hosting

Forget the task and follow us into the night!
Click here to get avatars like this!
Free Image Hosting

..to life my life and to be free!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us:

Click here to get avatars like this!
Free Image Hosting


Maideni,
Therion, Sonata, Rhapsody, Dragonforce- za sve hepi trenutke kojih je najviše naravno:D
Inkubus Sukkubus, Nightwish
Iced Earth, Dream Theater-
Sonic Youth, Pretty Girls Make Graves- alt i indie, fala Armina:DD

edit:
od svega ovoga..pa nisam se toliko promijenila, rekla bih :D
last.fm/user/sailorica

maideni i nightwish su još uvijek tu.
trenutno post punk faza.
...

YU-rock- Azra, Riblja čorba, Idoli, haustor, Prljavo kazalište- sjećanje na jedna dobra vremena. vremena boljih ideja negoli danas. vremena u kojima većina nas nije imale sreće de bude..nažalost

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Obrati pažnju na posljednju stvar...

Click here to get avatars like this!
Free Image Hosting

just a babe in black abyss,
no reason for a place like this.
moonlight catches silver tears I've cried...
Click here to get avatars like this!
Free Image Hosting

Free Site Counters
Get a Free Site Counters

Click here to get avatars like this!
Free Image Hosting

jea rajt.--zijev



srijeda, 04.03.2009.

in a violet prison for a violet vision...

Argh...jeli to blokada?
Osjecam vani zvuke kiše.
Oko mene pored mene kroz mene posvuda. Teče. Razlijeva se. Preplavljuje me.

Čudna je.
Zasto ne pada ravno?
Hm.

Ne čujem je. Zasto??
Kakva tišina. Moji spavaju, čujem samo nekakav vjetar vani, nesto lupa po prozoru. Uvijek taj zvuk, a ne znam otkuda je?

Povezanost.
Evo i vjetra.

Opet jedan od onih misaonih trenutaka. Pitam se zasto. Sara ti koji si mi u pozadini a čitaš tko zna šta i ed hunter ciji sam blog opet citala =)
Aaa. Moram opet . opet. Opet . pisati. Pisati . pisati.

Zasto ja to prestajem?
Pa ide to meni.

Pa Tina, logika ubija kreativnost.
Sta će ti umjetnost, kad imas kemiju?
Izračunaj si prirast entalpije, koga briga sto ti imas u svome srcu i možeš ponuditi drugima da vide.

Ah dobro, moje srce je drukčije. Uvijek ga držim u ruci tako da ga svi mogu vidjeti.
Ne shvacam kako vi ne .dada, znam. Treba to znati.
Ali ja to ne znam.

Smjesno je onda kad mi neko kaže ''nisam znala sto mislis''.
Ah zar me tako slabo poznajes?
Mozda mi nisi vidio sto drzim u ruci?

Ma nisi ni mogao jer sam ti okrenula se leđima!

Volim sto ljudi koje ne volim to znaju. Nisam se nikad trudila to skrivati. I trudim se još vise da oni ni mene ne zavole. Jednostavno ih ne smatram...

Ma tesko je zadrzati paznju.
Kuckam u ove tipke a bojim se probuditi moje.
Njah, ako vjetar nece, neće ni ovo.

Ljubičasta.
Boja koja mi je uvijek nekako zanimljiva.
Baš je ono...special.

A crna?
Zasto kazete da je to boja bez energije?
Baš je ima. Ima je svu sadrzanu u sebi. Ima sve.
Smjesno mi je kad mi netko kaze da sam stalno u crnome. Ali nisam!
Volim tu boju ali ne bih mogla biti od glave u pete u njoj. Toliko je jaka tada da mi vise ne daje, vec oduzima od mene. Previse joj tada trebam dati..

Sanjala sam opet nightwish.
Ima taj obicaj kad o necemu puno mislim- split maidene sam sanjala barem 8 puta..
Ako ja cujem come cover me, I swear..bit ce kao na revelations :D
Fantasy open.

Ne!
Ne mogu!
Osjecam kako je drzim!

Drzim svu sebe u sebi i pretesko mi je too.
Ne mogu.
Zelim dati vise, a nemogu u jednom.
Misli me preplavljuju, sve ih je vise. Emocije. Snaga. Lijepo. Ljubičasto. Vruće. Ljubav. Sila. Crveno.strast.hladno. plavo. Tama. Ne tama. Svjetlo. (prekinuli su me gospodari sjena). Obmotani u plašt krećemo dalje.

OSLOBODITE ME!!!



~ There's no such priest that can pray me to heaven...

p.s. nikad poslije ne preuređujem tekstove a niti ih baš ne prepravljam.
To mi nekako nije pravo.
Ovo ide direkt!



komentari (5) print#

<< Arhiva >>

<< Arhiva >>