nedjelja, 14.05.2006.

Prevara

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

A prevara boli... Znam to. Pogađa. Zbog toga je je to nešto što se skriva i zbog toga što je taj neko do tada bio samo tvoj, a nakon prevare i laži nema povjerenja i nema osjećaja da imaš nekog samo za sebe. Nemaš se na koga osloniti ako te taj prevario/lagao, iako si do trenutak ranije bio uvjeren da je sve lijepo. A onda se naše poimanje veze uruši, dobijemo neku drugu sliku koja nije ona idealna u našoj glavi i stvari krenu u propast. Seks zaista nije toliko vrijedan. Ne samo seks, bilo koji potez a da bi povrijedio tvoju voljenu ili voljenog... Ma nije vrijedno, iako nekada ne mislimo na svoju drugu polovicu... tavoja prevara ne boli, ako oprosti mislis sve je proslo, ali kada to osjetis na svojoj koži... onda to jako zaboli... kako je mogao, pa zar ja nisam jedina i bla bla bla... patiš, kidaš se... i nakon izvjesnog vremena to još uvijek boli.. jako... nakon toga izgubio si osobu kojoj si najvise vjerovao, osječaš prazninu u sebi, zbunjenost i tugu... treba u glavi to imati, i svoju grašku više nikada ne ponoviti... jer ne vrijedi!!!

.........................

Ovo sam vec ranije objavila, a sigurno cete se pitati zato to ponavljam... upravo sam saznala da moja velika ljubav, osoba koju jos uvijek -bez obzira na sve- jako, jako puno volim, momak koji mi je prije svega bio prijatelj, kojem sam poklonila puno povjerenje i iskrenost... VARAO ME JE!!! ...ne, nije to bila obicna PREVARA, vec je bio u vezi sa jos jednom djevojkom, nekih 10-ak dana....???????? a smartao me je i prijateljicom, bio je "iskren".... Boze u kojem svijetu ja zivim, pa zar sam toliko slijepa bila, pa... ne znam... jedino znam da TRENUTNO nikome ne vjerujem... cak ni ljudima koji su uvijek bili tu uz mene, jednostavno ne mogu, jer ON je bio No 1 u mom zivotu, u svemu... fuj, fuj, fuj... ne shvatam da muski rod moze biti tako ogavan.... ne, ne mogu reci cast izuzetcima jer zaista vise takve ne poznajem!!!!!!
-Pusssa svima-

- 01:09 -

Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

< svibanj, 2006  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Za sve one koji ne znaju o cemu se radi... naime, svi tekstovi i pjesme su posvećene momku s kojim sam bila 7 mj. u vezi, ludo zaljubljena i ujedno presretna,, u potpunosti mu vjerovala i trudila se najviše što sam mogla, iako sam povremeno iskazivala svoje izlive ljubomore i postavljala glupa pitanja... naseg dana, kad nam je trebalo biti 5 mj. on je najednom postao druga osoba... mislila sam ma sve je OK, pokušavajući spasiti što se može... NE, on je zatražio vrijeme, treba mu malo slobode itd... To me je slomilo, iako sam se trudila biti jaka misleći "ma proći će za 7 dana..."! mjesec dana smo bili odvojeni, on izmjenjao djevojaka i djevojaka-valjda pokušavajući se što bolje provesti, i zaboraviti na mene... U međuvremenu nisam bila sama, iako me je bolilo što i sama tako postupam... Ipak, došao je, na neki svoj ponosni način molio me da se pomirim nisam htjela to... ipak, nešto je bilo jače od mene i pristala sam.. svoj 18. rođendan sam provela s njim, svaki dan sam se trudila napraviti nesto novo, davala sam sve od sebe... ali on nije!!! znao se ponašati fuj, druge djevojke su ga zvale, slale poruke... on je posve promijenio, više mu nije bilo stalo kao prije... povrijedio me nakon svega i ja sam rekla GOTOvO JE! jednostavno više nisam mogla trpiti, ni njgea, ni njegovo ponašanje, a i ništa nije bilo isto kao prije... prekinula sam prije par dana, i trenutno se užasno osjećam... eto toliko!

Svi smo mi voljeli...

Svi smo mi nekada bili povredjeni, mozda zavoljeli ono istinski, iskreno, duboko, do boli.. .do srzi.. I posvetili im neke rijeci kojih oni nisu bili zasluzni, ali tog trena jesu .. .
bar u nasim ocima.. I ja sam mojoj velikoj ljubavi posvetila nesto... nesto sto me odaje, skidam svoju masku i otkrivam svoje osjecaje... iskrenost i sebe kakva se inace ne pokazujem u ovom okrutnom svijetu... Posvetila mu sebe i svoju dusu predala njemu.. Pruzila mu je na dlanu...

Ti!

TI si trag koji nemogu izbrisati
TI si bol koju nemogu preboljeti
TI si plamen koji nemogu ukrotiti
TI si onaj kojeg jedino mogu voljeti!!!!
ZAUVIJEK JA I TI!!!

Ljubavi...

Dugo sam te cekala u nocima...
Da dođeš i ljubis me..
Da mi sapuces...volim te...
Da me milujes tvojim rukama.
Znas da volim tvoj dodir...
Znas da mi jedino ti trebas..
Uzmi me..osjeti moje tijelo kako...
Drhti u tvojim rukama..
Zatvori oci...
Ljubi mi usne...znas da to volim...
Ja cu se nježno nasloniti na tvoje rame...
I saputati...
Jedina moja bebo....