Dali je on onaj pravi???


Već se neko duže vrijeme viđam s Paulom. Paul i ja smo se upoznali prije godinu dana kad sam se javila na oglas za posao u njegovoj tvrtci. No ja sam tada još studirala ekonomiju, a oni su trebali nekog s iskustvom za posao na neodređeno tako da nisam dobila posao. U to sam vrijeme još studirala ekonomiju, sad sam već diplomirani ekonomist na što sam preponosna. Prije skoro pa pola godine javila sam se na oglas u jednoj firmi koji neću ovim putem reklamirati od tada se moj budžet višestruko povećao. S plaćom, a ponajviše poslom sam prezadovoljna jer mi se sviđa to što se svaki dan događa nešto novo i zanimljivo.

A sada ono zbog čega i pišem ovaj post. Danas sam dobila plaćeni slobodan dan na poslu jer sam svojoj firmi priskrbila klijenta za kojeg se bore već godinama. Dobila sam i povišicu. Iskreno ne baš previsoku, ali i to je dobro za početak. I tako sam danas duže ujutro spavala, a onda sam otišla u prekrasnu šetnju gradom. Brzo hodam čak i kad šećem pa sam prešla gotovo cijeli Zagreb. Kad sam se vratila u stan pospremila sam sve do savršenstva. Kad sam pospremala slušala sam Celine Dion. I tako slušajući njezine balade razmišljala sam o svome životu. Paul kojeg sam spomenula na početku ima u mome životu važnu ulogu jer iako onog dana nisam dobila posao dobila sam njega. Poslije razgovora za posao sreli smo se nekoliko puta u gradu, a kad sam se zaposlila firma u kojoj radim poslovala je s njegovom tako da smo se viđali sve češće i češće. Na kraju je to preraslo u ljubav. Mada ne živimo zajedno kao da živimo. Kod njega je polovica mojih stvari, a kod mene polovica njegovih. Svaki dan smo zajedno i svaku večer liježemo skupa. Osim kad on putuje poslovno tada sam ja ili kod njega ili kod sebe u stanu. Znam da me on voli a isto tako volim i ja njega. Mnogo razgovaramo i on mi uvijek kaže da sam ja njegova prva i posljednja. To se odnosi na to da sam ja njegova jedina žena u njegovu životu koju bezuvjetno voli i koju će ikada voljeti. Ja sam u njegove riječi uvjerena jer mi je to i 1000 puta dokazao. I ja njega volim kao nikad nikoga. I mislim, zapravo sam svakim danom sve sigurnija u to da je on onaj pravi. Onaj za cijeli život.
No ima tu i nešto što nisam spomenula. Ja imam 25 godina, a on 44. I premda ja izgledam starije, a njemu nitko ne bi dao više od 35 (čovjek se brine o sebi) činjenica je da između nas stoje godine koje moja mama nikad neće moći prihvatiti. Ona misli da se ja vucaram s nekim svojim vršnjacima, a ja zapravo volim. Volim iz dna duše i iz dna srca. Naša je veza javna, ali na poslu ipak ne smijemo biti preintimni. Paul me zaprosio na najljepši mogući način i ja sam pristala. Pristala jer doista želim s njime provesti ostatak svog života. Već razgledavamo kuće na Pantovčaku jer želimo imati zelenila oko sebe. On želi kuće veće 10 puta od mojeg malog stana i to je meni ipak malo previše, ali on kaže da mi želi pružiti ono što zaslužujem. Premda on ima novaca i neki će misliti da sam ja s njime iz tog razloga to nije istina. Jer i polako ja zarađujem neke veće svote. I zasad nam je u oko upala jedna prekrasna prekrasna i preogromna vila.
Ali kako reći mami da se želim udati za toliko starijeg muškarca. Paul je predložio da je pozovem u Zagreb malo kod sebe na par dana i postupno će on tu uskočiti i nadati se da će ga prihvatiti. Zabrinjava me mama jer je ona starija od Paula samo 5 godina. Da, samo 5 godina.
No to sad dosita nije bitno jer ga ja volim. Ja sam njemu rekla da bih ja htjela da se prvo vjenčamo samo kod matičara i tako živimo godinu ili možda čak i dvije, a onda kad će ga moja mama u potpunosti prihvatiti da se onda vjenčamo i u Crkvi. On kaže da je moja želja njegova zapovijed i učinit će sve što ja želim. I tako nam je to zasad u planu.
Volim ga najviše na svijetu i mislim da ništa ne b i trebalo kvariti našu sreću.
Sad moram prekinuti pisanje jer mi se voda zgrijala tako da mogu u kadu. Malo opuštanja i relaksacije će mi dobro doći na ovaj slobodan dan. Danas sam se zbilja odmorila, a sutra ponovno u akciju i nove poslovne pobjede.

P.S. Moje pravo ime nije Charlize, ali ime moje ljubavi je doista Paul. Čudno za Hrvata, ali njegovi su putovali dosta po svijetu pa su mu dali to ime po Paulu Mcartneyju jer su vjerovali ili ne bili na koncertu Beatlesa. Moje vam pravo ime zasad neću otkriti, ali bez brige više-manje je hrvatsko ime.

07.03.2006. u 14:56 | 2 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

< ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Neće se obrađivati nijedna specifična tema već ću govoriti o svakodnevnim životnim problemima i mojim nastojanjima i savjetima da ih riješim. Nadam se da će svatko tko će pročitati nešto s bloga moći ponešto i naučiti.

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr