by:charlie picture:Charlie

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Click here
Red Hot Chili Peppers
----------------------------------------------------------------------
THIS BLOG ON ENGLISH
http://www.balkan-bssm-rhcp-forum.com/
Click here

Photobucket
Imagination Charlie
^^^^ Klik na sliku za uvechanje :)

Mashta

Locations of visitors to this page


Photobucket
Charlie by
Joe

Photobucket
SUPERSONIC PANNAGE



Charlie`From`Stadium
Charlie MSN
stadiumarcadiumim@gmail.com

Charlies Guitars











Charlies Place







Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket



Linkovi

Mars

Jupiter

Masta


Dete



Charlie Slike i Prilike





Charlie Lujka




Charliev Prozor




Prozor Opet











In some ways, my childhood is still tapering, so the dreams and aspirations keep coming.

Photobucket
Charlie

More of Charlie








Lucky me swimmin in my ability... Dancin down on life with agility






John Indjija cerek






















Charlievi Coveri i Peppers DVD kolekcija
Covers by Charlie































































Photobucket


Website Analytics

četvrtak, 13.11.2008.

Desecration Smile

Oskrnavljen mi je osmeh ... ali je i dalje je osmeh :) ... osmeh kao jedan od onih suludih osmeha o kojima sam vam vech pricao ...

Mozda razgradnja mog osmeha i nije tako vedra situacija ali ako prepustim izlasku sunca da mi razgradi osmeh ... ona to i nije tako strashno ...

Ima jos stvari koje mogu da ublaze stvari to su ... kada prodjete nekim delom vaseg grada ... a tu u sred jeseni namirisete prolece i nastavite sat vremena
da se setate tim mestom napred nazad kako bi prolece u sred jeseni trajalo duze ... zanemaris obaveze i ono kuda si krenuo i kao lud se setas trideset metara nazad i napred
ali ne uzalud .... sat vremena uzivas u mirisu proleca koji je tesko namirisati u sred jeseni gotovo da treba biti lud i zbunjen u isto vreme verovatno morate imati i razgradjeni
osmeh na licu ...


Photobucket

All alone, not by myself
Another girl bad for my health
I’ve seen it all thru someone else
(Another girl bad for my health)


I onda jos jedna stvar kao pokvarena ploca setam napred nazad u ovih trideset metara pustinje ... setam napred nazad jurim za prolecem kao Charlie. Chini mi se da nikada
vise nisam lichio na njega nego danas.

I wanna leave but I just get stuck
A broken record runnin’ low on luck .
..

I ako je tako ? Fino ja sam u ovih trideset metara pronasao prolece u sred jeseni ... ili poludeo od kombinacije razvratnih ljudskih osobina ...

I ako je tako ... a tako je ... epa ja i dalje osecham da sam na pravom mestu za sebe za Charliea ...


Never in the wrong time or wrong place
Desecration is the smile on my face
The love I made is the shape of my space
My face, my face


Pravim ljubav tricim po gradu za prolecem i pravim jurim trazim svoje mesto ... radichu to i na zimu ! Jer Charlie je prolece !

Pokoseni osmesi huh ... neka su ... ipak se smejemo i vi i ja ... ako mozete probajte da pronadjete malo proleca ...






| klikni komentar da ostavis (emocije) (24) | pRiNt. | * |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.