srijeda, 14.02.2007.

Valentine

Be My Heartbreak

Kad ujutro otvorim oči prvo se sjetim tebe
Zašto, svaki put se pitam, ne ležiš kraj mene
Al zamislim scenu kako spavaš i sanjaš
Bez brige, znajući da ćeš se kraj mene probuditi.

Zašto svaki put kad čujem tvoje ime ili glas sličan tvom
Uvijek pomislim to si ti, ali to je samo glas u srcu mom
Jer ono bi željelo da si sada tu, da se smiješ i budeš sretna
Jer ono samo želi tebi sreću, ono samo želi tvoju ljubav.

Tvoja ljubav je ono što ga grije
Ovo srce samo za tebe bije
Ovo srce sada je u rukama tvojim,
I ovo srce sada više se ne boji.

Ti ćeš uvijek biti moja maca, ti ćeš uvijek biti tu.
Biti ćeš tu u mom srcu koje će ti pružiti svoju ljubav svu.
Ono htjet će samo da te još jednom vidi i čuje.
Ono neće moći bez tebe, ono je sada tvoje.

Kada me poljubiš znat ćeš da ću ti nedostajati,
Znam da se za ovu ljubav nećeš nikada kajati.
Sve što sada želim je samo da si tu.
Da ti mogu pružiti ruku, poljubiti te, zagrliti....
To bi bila sreća, to bi bila ljubav i biti će, znaj to
I jedina sreća što mi treba, to si maco ti
Moje srce nikada neće te zaboraviti.

<< Arhiva >>


Komentari On/Off

< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Malo glazbe ko hoće :)
Opis bloga
Što bi bio kratak opis? Pa eto da znate samo iznosit ću svoje mišljenje o nekim općenitim problemima, kao i pisati o sebi.. i da ovaj blog nema svoju svjetlu stranu. U zadnje vrijeme postao sam storyteller a vi moji čitatelji :) ajde da bar netko čita hehe.



O meni: ime Edi, 21 godina, rođen i živim u Zagrebu gradu, završio tehničku školu, upiso FER. Slušam pretežito rock i rap, a od filmova volim hororce i trilere. Kako bilo da bilo, tu sam i sad to trpite :D