srijeda, 24.01.2007.

Now is the time...

Eto došlo je vrijeme da u ovoj "kraćoj" pauzi vam prekopiram pjesme što sam ih napisao u zadnje vrijeme... dosta se razlikuju od prijašnjih, no opet su iste :). Ostanite mi dobri lijepi i pametni

Queen of my mind

Na ovu hladno i vjetrovito večer
mislio sam te iznenaditi, donijeti ti cvijeće
jer zaslužila si i više no što ti ja mogu dati
no znaj da se zbog tebe neću nikad predati
jer ti si ona koja mi misli mrsi i plete
i želim te kraj sebe, trebaš mi molim te.

Tvoje oči su kao dva jezera zelena bez dna
ali iz njih uvijek se vidi samo toplina
Tvoje lice je poput svile na dodir meko
i kao da je ono okupano u mlijeko
jer tvoj miris ću uvijek imati uz sebe
i kada neću moći biti tu zbog tebe

Znam da ova utjeha nije velika tebi
no i sama ne znaš koliko značiš mi
jer sve bih dao da si sada kraj mene
makar na kratko vrijeme te želim kraj sebe
i sve što mi treba su tvoja blizina i ti
samo nemoj i ti kao sve prije tebe nestati.


Dream

Vani je oluja, kiša lije, grmi
tvoje lice i oči u glavi su mi
razmišljam kako sada sjediš sama
i kako te obavija strah i tama
možda nisam često ležao kraj tebe
no uvijek zamišljam da ležiš uza me
uvijek zamišljam tvoj miris i osmijeh
želim biti uz tebe zauvijek
jer ti si mi sve što na ovom svijetu imam
tvoja je ljubav sve što na njemu primam
strah me je da ovo nije samo san
jer kako ću bez tebe preživjeti novi dan
razmišljam kako sada sjediš i gledaš oblake
vjeruj mi da bih rado i ja sjedio kraj tebe
dodirivao nježno tvoju kosu i usne
i taj topli osjeća tvoje ljubavi primao na se
poljubac kratak ali strastven, vani bljesak
tvoje ruke oko moga vrata, samo jači stisak
prigrlila si me uza se još više da zaboraviš tamu
strah te je da odem, da te ne ostavim samu
iako je sve ovo samo igra naših umova
sve je tako stvarno kao ova tama uboga
bljesak oluje i na svom krevetu vidim tvoj lik i sjenu
kako sjediš sama i plačeš na ovu prokletu mjenu
jer sama pomisao na mene ti nije dosta, želiš me
no kako da ostvarimo nešto nemoguće
tebe želim više nego što si priznajem
polako u nepriznaju svome nestajem
ali jedina bi žrtva bila ti
kako me netko može toliko voljeti
zar sve je ovo bio samo san
otvorio sam svoje oči, počeo je novi dan.

<< Arhiva >>


Komentari On/Off

< siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Malo glazbe ko hoće :)
Opis bloga
Što bi bio kratak opis? Pa eto da znate samo iznosit ću svoje mišljenje o nekim općenitim problemima, kao i pisati o sebi.. i da ovaj blog nema svoju svjetlu stranu. U zadnje vrijeme postao sam storyteller a vi moji čitatelji :) ajde da bar netko čita hehe.



O meni: ime Edi, 21 godina, rođen i živim u Zagrebu gradu, završio tehničku školu, upiso FER. Slušam pretežito rock i rap, a od filmova volim hororce i trilere. Kako bilo da bilo, tu sam i sad to trpite :D