ponedjeljak, 15.01.2007.

Shtafetta :

pa eto teška srca ovo pišem jer zbilja neznam kome da ju proslijedim jer kao što sam već rekao 5-6 ljudi čita moj blog, a već su ju svi napisali... tako da ću ja morat bit crna ovca i prekinuti ju. Sto se tiče same štafete... mojih 5 crnih točaka bi bile

1. Ja sam jako veliki glumac uživo, možda djelujem sretan, možda se stalno smijem ili što (iako pokušavam podići raspoloženje ostalima), ali sam ili u bedu ili vrlo veliki flegmatik. Čist mi je svejedno što će se dogodit, što će propast što ne.

2. Ovo je možda malo glupo, al ja sve svoje jako dobre frendove i frendice gledam više kao braću ili sestre jer to je ono što mi fali u životu... ja sam jedinac i žao mi je zbog toga, no naravno nisu mi svi sada frendovi to nego samo najuži krug frendova.

3. Priznajem da u životu nije lagano nikome i znam da imam puno toga što drugi nemaju i sretan sam s malim stvarima iako možda djelujem kao neki materijalist ili djelujem opsjednut novcima, ali sam ustvari jako skromno biće. Takav sam odrastao i uvijek ću biti skroman.

4. Osobno mislim da nisam stvoren za ljubav jer radim velike pogreške u ljubavi kao i još mnoge druge stvari i iskreno ne znam kako se ponašati s curom a opet to je nešto što se nemože naučiti jer 100 ljudi, 100 čudi ali opet činjenica je kolko god se tvrdilo da izgled nije važan, ja vjerujem da je ali samo za početak.

5. Ovaj blog sam počeo pisati na nagovor jedne stare prijateljice i počeo je kao kritika na okolinu u kojoj živim, ali sam češće komentirao sebe pa je ispalo vrlo depresivno, odlučio sam nešto promjeniti pa sam počeo s pričama, ali opet je u njima ostao trag mene i mojih iskustava, nikada ne naglašavam koja, ali u svakoj priči se uvijek može pronaći element koji. Oni koji me pobliže znaju su to i sami shvatili, nekima je bilo čudno, dok su za vas neke moje priče samo priče :). Isto tako što se tih priča tiče uvijek ih pišem kada sam loše volje i nisam baš siguran da bi ih trebao nastaviti pisati.

Tolko o meni ljudi, rado bih ju proslijedio dalje ali stvarno nemam kome... jer baš danas listam blogove nakon dugo vremena i vidim svi su ju već dobili i poslali, nadao sam se da će me uspijeti nekako zaobići. Pa tako i moj tamni anđeo, londonerica, clariss , dreamerica i zdrmana kao i svi ostali vidim već imaju štafetu na blogu tako da ju zbilja nemam kome proslijediti. Nadam se da nitko neče zamjeriti što ju prekidam, no ljudi uživajte i ostanite mi dobri, lijepi i pametni

<< Arhiva >>


Komentari On/Off

< siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Malo glazbe ko hoće :)
Opis bloga
Što bi bio kratak opis? Pa eto da znate samo iznosit ću svoje mišljenje o nekim općenitim problemima, kao i pisati o sebi.. i da ovaj blog nema svoju svjetlu stranu. U zadnje vrijeme postao sam storyteller a vi moji čitatelji :) ajde da bar netko čita hehe.



O meni: ime Edi, 21 godina, rođen i živim u Zagrebu gradu, završio tehničku školu, upiso FER. Slušam pretežito rock i rap, a od filmova volim hororce i trilere. Kako bilo da bilo, tu sam i sad to trpite :D