1. poglavlje - Ljubav i drugi zločini - Blog.hr

Kolovoz 2009 (1)
Srpanj 2009 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Cold Day In The Sun
naše <3 mašta. hpff.

by: Rie and Bee

Miracles
Image and video hosting by TinyPic
Desiree S. Livermore
Empatist. Narcis. Atheist.


Image and video hosting by TinyPic
Laila A. Livermore
Romantik. Realist. Umjetnica.

Smrtni grijesi.
Beatrice.

Ruta.
Katy.
Madison.
Dylan.
Gia.
Lucinda.
Lujiza.
Lana.
Lianne & Edith.
Zooey.

Rule.
@ Dee *Ako će te čitati samo da bih ja komentirala vaš post, radije nemojte nikako. Neću komentirati sve vaše postove, samo one koji ostave utisak na mene.
Credits:
-Bina (RP)-xx-





subota, 11.07.2009., 13:30
1. poglavlje


~Rie [Laila]

Ispustila sam dug, žalostan uzdah. Crkveni sat je upravo otkucao ponoć. Nisam se brinula za Desiree više nego što je to bilo potrebno. Bila je s njim a on ju je štitio i volio - bezuvjetno. Već slomljeno srce iznova se kidalo u mojim prsima dok sam gledala svoju polusestru i njenog dečka kako proživljavaju isto ono što sam i ja prije godinu dana. Sjetila sam se Desiree kad smo se upoznale. Bila je noć prije četiri godine. Njen je otac došao s njom. On i mama su živjeli odvojeno pošto mu je ona bila samo ljubavnica pokraj žene koju je istinski volio, ili je to barem tvrdio. I onda ga je ona ostavila bez riječi pa je pomislio kako se može pojaviti ovdje kad god to želi. Majka mu je skočila u zagrljaj ali, obje smo znale - tu je jer nema gdje drugdje otići. Desiree je šutila iako sam čula njene jecaje u gluho doba noći, u našoj malenoj sobi koja je donedavno bila samo moja. Kasnije smo se preselili ovdje, on je imao dovoljno novca da to priušti. Bila je strankinja za mene. Čula sam za nju ali je za mene bila samo daleka priča, svađa čak moje majke i mojeg oca kojeg nikad neću nazvati tatom jer to apsolutno nije - pa čak niti mrtav sa silnim novcima koje mi je ostavio. Tijekom četiri godine - postale smo kao prave sestre. Brinule smo se jedna o drugoj, bile smo tu jedna za drugu i u najtamnijim trenutcima. Ona je jedina bila tu kad me mama natjerala da prekinem s njim jer je bezjak; jer njegovim žilama ne teče magična krv. Nisam imala izbora. Odluka je pala na njega. Zaprijetila je s Desiree, mojom sestrom. A bez nje nisam mogla. I sad je to isto činila Desiree - za razliku od mene - oca je doista bilo briga za nju. Spriječila bi moju majku u tome. Ali sada je bila sama. Meni nije bio problem umrijeti - to se odavno dogodilo. Bila sam odriješena svrhe života kad sam mu rekla zbogom. Kad sam shvatila da je doista gotovo, da je doista nestao iz mojeg života - zauvijek.

I have loved you all along
And I miss you
Been far away for far too long
I keep dreaming you'll be with me


Glava mi je dotaknula jastuk, okrenula sam se na stranu s koje se moglo gledati prema prozoru. Noć je bila ljubičaste boje, ili sam ju ja takvom vidjela. Nije bilo zvijezda pošto su ih oblaci već odavno zaklonili, na moju žalost. Ništa nije bilo dobro večeras - čak niti nebo nije prepoznalo kako je ovo zadnja Ethanova i Desireeina večer i time mora biti nešto posebno, mora biti savršena. Osjetila sam bol u srcu dok sam se prisjećala večeri kad je rečeno to zbogom između Damiena i mene. Nije moglo biti savršenije. Iako je i samo prisjećanje bolilo - voljela sam prizivati noć u svoje misli. Jedino sam tada bila doista sretna.

Probudilo me zatvaranje vrata iako niti sama nisam znala kad sam zaspala. Otvorila sam oči te se ustala, okrećući se na drugu stranu. Znala sam da je to Desiree - tko bi drugi mogao biti?
"Dee?" upitala sam tiho, mičući pokrivač sa znojnog tijela. Vidjela sam njenu sjenu u kutu sobe, nije se micala. Sjedila je na podu, ruke su joj bile povučene u krilo a kosa je prekrivala njeno lice mekanih, nasmijanih crta lica. Bila je neusporedivo ljepša od mene - naravno. Nikad mi to nije smetalo - pomirila sam se s time. Nije bilo bitno, naposlijetku.
Prišla sam joj tiho koračajući po škripavim drvenim daskama u ovom dvorcu, jer je to doista i bio. Sjela sam kraj nje i čvrsto ju obgrlila oko ramena osjećajući kako se suze pojavljuju i u mojim očima. Nisam mogla definirati kako ili zašto je bilo tako - zašto sam mogla osjetiti njenu tugu, bol ili gnjev.
"Laila, reci mi da će sve biti u redu", pogledala je u mene, po prvi put okrenuvši cijelo lice. Obrazi su joj bili potpuno mokri - plakala je duže vrijeme. Uzdahnula sam želeći joj reći kako doista hoće - kako ćemo svi imati sretan završetak. Bila bi to laž, bezočna laž koja bi ju samo na nekoliko trenutaka smirila. Nije bila glupa - prepoznala je laži.
Ipak, tračak nade mi se pojavio u srcu. Samo jedan plan u nastajanju.
"Hoće. Bit će, obećajem ti to."
Iskreno sam se nasmiješila te ju čvrsto stisnula u zagrljaj ne obazirući se na suze koje su sada padale na moja ramena.

Sick and uninspired by the diamonds in your fire
Burning like a flame inside of you
Is this just desire or the truth


*Far away (Nickelback) i Tired of you (Foo Fighters)

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.