ne razumijem nista....

jos sam uvjek napeta...ali dogada se cudno...skriveni brojjj..zoveeeee sutiiiii,cuje se samo podloga neka muzika....i tako vise puta...i onda nakon 2 sata zove ON-da dobro vidite moj bivsi...ja jos ne vjerujem ..javim se i suti...poklopiii...drugi puta zove i o book,jesi ziva i te finte...ja flegma..i pita kad cemo na kavu?ja nemam vremena i poklopim..zavrsio razgovor..a i dalje cudno..SKRIVENI BROJ i dalje zove...neznam sad cemu to sve..ali dobro neka bude...
kopa me to ...zasto sad radi to??ali ne zelim se time zamart idem malo corit..umorna sam...bila sam jucer vani bilo je odlicno...malo sam se ubila..aliiii zakon....neznam dosadna sam si..pusek

02.07.2006. u 14:09 | 11 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< srpanj, 2006  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

dodi pa vidi moje probleme :)

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

PJESMULjciiii ;)

Lako je tebi, ti izlaz nadjes lako
odes i ostavis mi
bolne uspomene
ne mogu lepo
da zaboravim tek tako
ja svoje sutra pisem
kao proslo vreme

A da si makar bio los
da imam razlog da zaboravim
ne bi u meni bio jos
nasla bih snage da ozdravim
Ref.
Voleo si jagode sa slagom
onih dana
kada si ih uzimao kradom
sa mojih usana

Okrenem se, svuda oko mene
i posle tebe ti
kako reci da je nase
proslo vreme neznosti

Cudno je kako ljubav brzo bledi
sad mi drage pesme
tako tuzno zvuce
i kad zagrmi bol mi dusu sledi
a tvoj me zagrljaj cuvao do juce



Ubila me tvoja nevjera

Kako da odem kad nesto drzi me
ko da mi nebo salje najgore
ma sta je to u pogledu tvom
tako neodoljivo

Ko da mi srce nije kucalo
od onog dana kad puklo je na zlo
pa si mi karte stavio na sto
pa si dosao sa njom

Ref.
Ubila me tvoja nevjera
nije ova pjesma ljubavna
kako si me malo volio
ovoj ptici krila lomio

Ubila me tvoja nevjera
nije ovo pjesma ljubavna
kako si me malo volio
ovoj ptici krila lomio, slomio

Kako je ljubav cudno naivna
prvo te mazi pa sakom udara
pa zar sam slijepa pokraj oka dva
oka bistra zelena

Ko da mi srce nije kucalo
od onog dana kad puklo je na zlo
pa si mi karte stavio na sto
pa si dosao sa njom

.....

Mozes me i razbiti
necu prstom maknuti
da me vredjas, da me psujes
necu se pomaknuti
Mozes me i ubiti
ledja mi okrenuti
ne mozes me vise ti
nikako povrediti
Da, da, da, to sam ja
malo sam posrnula
muka natera
Da, da, da, to sam ja
zasto bih ti cutala
kako mi je ne vristala i ne prolupala