< lipanj, 2007  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


...Chandale...



Image Hosted by ImageShack.us

…je trenutno sretna
yes
…je u RL-u katya (y=j)
…ima 17
…je škorpionka sa rakom u podznaku
…visoka je samo 173 zasad (bar tako tješi samu sebe)
…oboooožava plesati
...je u općoj gimnaziji
...na svakome može naći nešto lijepo (što nije uvijek dobro za nju)
no
...pokušava biti optimistično dijete
yes
…sluša sve što joj se svidi
…je ponekad hiperaktivna
…s vremena na vrijeme i kreativna
…oboooožava biti zaljubljena
wink
…cijeni iskrenost
…nije uvijek dobre volje
…ponekad burno reagira
no
…je svjesna svojih mana

Image Hosted by ImageShack.us

…voli:
>svog psa
>kokos i sve što s njim ima veze
>šetnje uz more
>leptiriće u trbuhu
>svoj srebrni prsten koji ne skida već godinama
>plave oči (iako ih ona sama ne posjeduje)
>«…voli cvijeće i svijeće, kupke s mirišljavom soli»
>mamu i tatu
>putovanja
>treeešnje
>žute ruže (iako kažu da je žuta boja ljubomore, nie!)
>hrpu privjesaka na ključevima
>ples, ples i samo ples
>cedevitu od limuna
>svoj mekani ljučibasti prekrivač
>sve sretne ljude koji je okružuju
>sjediti na toploj pećici (iako mama kaže da to nije zdravo)
>čitati
>nescafe od vanilije
>primati i pisati duuuuge sms-ove
>sunčane naočale
>šarene čarape
>kukuruz
>orhideje
>photoshop

Image Hosted by ImageShack.us

…ne voli:
>autoritete
>nedjeljno popodne
>ono što joj se servira pod "moraš"
>ogovaranja i zlobne tračeve
>jaje i špinat
>mrzi licemjerje
>diskriminacije svih oblika
>malodušnost
>depresiju
>egoizam
>tjeskobu
>zvuk sirene

...m`s mail:
unknown.katya@gmail.com
msn:
katjavj@yahoo.com
ptičica:
...katya.pticica.com...
deviantART:
...galerija...



...linkovlje moje najdraže...

Image Hosted by ImageShack.us




...di rest ov di geng...
...digresija...
...tiha...
...muza...
...mara i bru...
...joxie...
...fallen hero...
...pero...
...orange..
...fluffy...
...šljokica...
...ona...
...simple°°cinamon...
...friend of a friend...=)
...Luna...
...vonchy...=)
...Timea...
...pamsweetpea...
...romantika i realnost...

...najdraži mi zabušanti...


...absolutely...
...pazinski (trač) blog...
...kljasičari...
...vampqueen...
...closet monster...
...suzzguzz...
..another Katja..
...rudi versus toni...
...wild chic...
...honey...
...moronbrother...
...maljecka...
...nutshell...
...pan4mateo...
...majkus...


...building bridges from these scenes...

New beginning…without blogosphere…

I know that it's over
and I can't believe we're through
they say that time's a healer
and I'm better without you
it's gonna take time I know
but I'll get over you
look at my life
look at my heart
I have seen them fall apart
now I'm ready to rise again
jus look at my hopes
look at my dreams
building bridges from these scenes
now I'm ready to rise again


eto tako…
letjela sam…letim još uvijek…
znali su me rušiti, znala sam i samu sebe vraćati natrag u tom svom letu…
ali… now I'm ready to rise again…

i kao što već rekoh…letim još uvijek…
samo što mi je bila potrebna promjena…
zbilja jest…

i divno mi je…
nikad mi bolje nije bilo…sretna sam.
Volim.
Voljena sam, to mi je dovoljno.


*mail vam je sa strane za sva ostala pitanja…*


Nevjerojatno kako te glupi ljudi uspiju natjerat da napišeš novi post…
I jasno je o kome se radi iako taj cijenjeni netko nije smogao hrabrosti istupiti javno sa svojim imenom, toliko o tome…
Komentrari će zaživjeti tek kad se gospojica ili gospodin usudi pošteno potpisati…

utorak, 12.06.2007.



 

| komentari (11) | print | # |

 


<< Arhiva >>