Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Myspace layouts

Myspace layouts

My Aboogy Links

Blogovi

http://misssmith.blog.hr/
http://blogtemazo.blog.hr/
http://athenaair.blog.hr/

Contact

darkonulapetjedanetgmaildotcom

505 s crtom

17.09.2006., nedjelja

Vilicom po Korzu

Noc se spustila! Sa nedoumiom pregledavam po novcaniku.ce mi biti dosta za gorivo jer ipak mi ride malo vise trosi, shit ,moram kupiti cigarete jos.Mislim koji mi je kurac pa nisam ni ekipu nazvao da vidim sta planiraju.Mos mislit ring ring ej di si sto ima mi smo vani ces doc.Je hvala sto ste prije nazvali! Ma ne seri sredjivali smo nesto pa se oteglo.Ok kazem vidimo se .U okviru par dana frend se vratio sa broda.Malo lud od svega totalno anti Americki nastrojen (jos je uvijek a i ja sa njime)o tome malo kasnije pas im mater kapitalisticku...Di cemo decki? Mos mislit pitanja ponedjeljak dan za smrtnike.Ajmo djir po korzu pa na cugu.Pun mi kurac cugi vise kazem idemo to rijesit cim prije.da prije dodjem o doma.Naravno ovo cim prije je prije nego se starci ustanu za posao da ne vide sina kako bere gljive po tepihu u 6 ujutro. .I naravno prvi mrak iza coska zapusteno parkiraliste.Daj cd omot daj nesto.Koji ti kurac vidis da jos imam kasetas.Ne seri daj nesto ravno i karticu.Os retrovizor pitam. Daj! Ne razmisljajuci iscupam ga i dodam iza, uz siloviti smijeh. Nedugo zatim. Kako je meni dobro.A ti? Pocelo je frende kako vas volim! Koji Bulshit. Polu zatvorenih ociju i suncanim naocalam vozim preko rive ubijaju me zvuci Mobya, Stani negdje idemo van ne mogu vise.Lebdecim koracim promatram rodni moj najdrazi grad kako spava.Decki iz cistoce su vec uredno na svojim smrkovima.Resetaju one sjajne mramorne ploce da se ne bi naguto prasine zvakajuci Korzo.Uf kako me jebe vilica.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.