Chamaileon

petak, 17.11.2006.

Vjenčanje ludom radovanje

(ovo je mali intermezzo od ostalih postova)

Utorak je skroz moga biti ugodan i miran dan. Dobro, ugodan još nekako ali miran nikako. U 17h je pozvonilo na vratima, doduše gosti su bili najavljeni inače ne bi ni otvorili
Evo ih, Mrkvica & Zgodna (u nastavku priče se identificiraju kao M & Z - ofkors da im to nisu imena!), totalno sređene, ka za na modnu pistu. Ajde, na prvi pogled nam je možda i bilo malo čudno ali od njih baš možeš svašta očekivat. Lipo su se smjestili, ja sam u prvoj prilici šmugnila u sobu za komp, ma ne mogu ja slušat te njihove pričice...i taman da ću sist za stol kad čujem moju dragu kako ih pita:
" A, di ste se to sredile, di ste bile?"-
Z&M: " Ma, bili smo malo do mora pa onda smo išli na vjenčanje..." - hmm, u utorak na vjenčanje!? mislim se ja.
Moja draga: " Super, na čije vjenčanje ste bili?"
Z&M: " Naše!" je san odskočila od stola u sekundi, hvala Bogu da nisam ništa u tom trenutku pila ni jela jer bi mi lipo prisilo. Dođen nazad u kuhinju sa osmijehom od uha do uha da provjerim jesam dobro čula.
Bogami jesam. M & Z su u braku, vade vani papire od matičara za pokazat, mi dvi blejimo u papir ka ovce. Dobro ajde, ali zašto nisu ništa prije rekle? Sad sam ka malo pissed of da koji je to način?

Neka ih, baš mi je drago, još mi nije sjelo u glavi ali mi je drago, živi sam svjedok braka dvije cure! Ne viđa se to svaki dan, a bogami mi je i dalo mislit. Kad bolje promislim ja sam uvik bila protiv braka, bilo kakvog i eto sad kad mogu baš neću. Šta će mi to? Još uvik te tretiraju ka drugorazrednog građanina i šta ću ja onda glumatat s tim papirom? Bilo kako bilo, ovo mi nije dalo mira i morala sam zapisat.

E da, moram ih još pitat ko je koga poljubija kad im je matičarka rekla : "You may kiss the bride!"
- 15:27 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>