četvrtak, 09.02.2006.

Vracanje (neznam zakaj)

Neznam kaj mi je doslo al odlucil sam vrnuti blog. neznam zakaj al mi je tak doslo. i jos nest. si vi koji vrijeđate vjerske blogove ste idioti praznovjerne budale i rasistički gadovi. mislim stvarno ste odvratni. pusti te ljude na miru nek pisu kaj oce. mislim oni su druckiji i taksne ih prihvati te. tak se ponasate kaj neadretalci. mislim da ste do ve morali shvati ti da postoje i druckiji ljudi. a kaj se tiče muslimana oni su druga prica. evo to je se kaj vam imam reci o vasim mislima. ok ajd ve bok. e sam kaj ne pozabim..... pozabil sam kaj sam stel reci.. aha je. ja sam onaj stari sam kaj se nest promenilo(pise v onome postu ispod. pozdraf (kak je to lepo opet pisati.....)

Hvala kaj ste free komentirali, bum i ja vama.......pozz

<< Arhiva >>