subota, 28.01.2006.

Kraj prije pocetka

ajde bok ljudi.... bilo mi je lepo druziti se s vama kroz ovo malo vremena na blogu. od ovog bloga odustajem radi jednog.. i opet jos par njih. chakovec je jedno veliko sranje. chakovec mi ide na zivce. tak mi smeta stav nekih ljudi koji misle da su jako pametni i jako se prave. moji zivot se potpno promijnio. nekad mi su frendovi i drustvo bili na prvom mjestu.. sada sam to zamijnio s streličarstvom. i glazbom. moj novi blog bude vise posvecen mojim novi zivotom gdje mi je na prvom mjestu streličarstvo i glazba. znam sad mislite kaj sam idiot al pogledajte to ovako. priznate i sami da nam grad lici na jedno malo vece selo. smecee svakud,razbijenih flasa po parku imatolko da bih mogel si napraviti fasadu. saki cas vidim po gradu "decu" s cigaretama koja misli da su ve jako odrasli jer puse i piju. zakaj da pocnem taksnim zivotom u kojem bum jedva saavrsil graditeljsku i sljakal cele dane po baosteli, kad morem se malo al ono malo mrvicu pomuciti oko skole, zavrsiti faks i ziveti kak bog zapoveda zato vas ve pozdravljam i uskoro cu vas obavjestiti o mom novom blogu(ak cu imati). nadam se da bum jemput v zivotu imal priliku prisusvovati nekoj revoluciji. moj novi zivotni sam je prisuzvovati olimpijskim igram. nadam se da bu se to ostvarilo. pozdrav.

Hvala kaj ste free komentirali, bum i ja vama.......pozz

Sljedeći mjesec >>