Šta koji kurac... - LARGOSUPERSTAR - Blog.hr

četvrtak, 21.09.2006.

Šta koji kurac...

evo da se javim s nekim postom pošto nisam nikaj
napisal vec sto let...neznam škola je pocela-nisam
vremena imal tj imal sam vremena al mi se nije dalo
nikaj pisat..pitate se što je povod tj što me
inspiriralo??!!da prvo i najvažni je to da sam zbetežal
- dobil sam vaginu tj anginu...da i sad me nema f skoli
ovaj tjedan...da pak sam zaostal u skoli kak bi moja
stara rekla yesal ni bed jer su svi vec poceli pitat..
da najvažnija stvar od kad nisam napisal post je da
i dalje provodimo ZOLTANIZACIJU(više o tome vidi u
prošlom broju)i da je u meduvremenu pojavio otpor
našoj zoltanizaciji(bajonikelci al oni su f kurcu-jadno
)no al nisam htel to reci nego da sam u inflaciji pljuga
bacil na frkanje duhana...da u pocetku malo sjebano
al kasnije ide ko violina...da al finta f tome kaj pol
skole je pocelo frkati...kaj je sad to ,niko nema
pare za normalne pluge!!!i da želim napomenut da još nikaj
nisam sfrental(da da) ponosim se sa sobom al osjecam da
budem moral zacas....ah da i tak,nemam nikaj pametnoga
za reci...pozz svima živio ZOLTAN !!!


evo vam primjer frkanja...
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service
Da to bi tak trebalo nekak zgledat sam nema ovog zelenog neg je
običan duvan!!

i na kraju bi to ovak to sve skupa trealo zgledatiSlibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service
:::dobar tek:::!!!

- 11:06 - ISPECI PA RECI ( ukupno: 4) - Dive into my colors - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.