Sve je počelo super ali ..... - LARGOSUPERSTAR - Blog.hr

utorak, 29.08.2006.

Sve je počelo super ali .....

Evo da vam nekaj napišem pošto nisam vec dugo..da razmustačim dogadjaje
od petka...Subota je pocala fenomenalno ,ujutro smo Fitz i ja išli na
koncert frendice INE oko 9h vec smo bili u gradu al je koncert poceo
kasnije mislim da oko 11h(za to vrijeme bili smo u kaktoosu na mineralnoj...
mineralna je poskupila zbog špancira za kunu kao i pive i cedevita...)
Cure su svirale fenomenalno makar samo 3 pjesme odsvirale al možda malo da
je bio malo dinamićniji nastup (mislim serem sad tu al mene bi trema pokosila
100%)Kasnije smo išli do parka šitpu a kad smo se vracali u travi nadem
novcanik pun love mislim 41kn (za mene je to puno,bez ikakvih dokumenata
nutra)lovu smo pobrali i otišli na pivu u tnt a pošto nije radil do freaka.
Taj dan je bil i 17. rodendan Juri pa smo u grad vec išli oko pol 5 da mu
pomognemo oko cuge(kupili smo celu kutiju ribara(10kom. i 16 litri pive i
8 cole ..neznam kak smo to sve uspjeli spiti)no sve bi super bilo da se ja
nisam s nekim likom zakacil(majmun je prolijal 2 boce ribara)no necu sad
o detaljima važno da smo si na kraju ruku dali...lik se još i kasnije zbil
s nekim...još smo malo pili kaj je još ostalo i svako svojoj mami...nedjelja
je dosadna bila još se prepricavali dogadaji u jucer i tak...U ponedjeljak mi
se nikud nije dalo pa su Jura i Mia došli do Gojanca si sdanfati...prvo smo
bili u mojoj kuci u izgradnji a kasnije smo otišlido Colorada(mjesto di delaju
zaobilaznicu).Usput smo ovim likovima maznuli 2 litre vina i1l i pol mineralne
i spili na nekoj livadi ...ovo je bil ludi vikend nemam kaj drugo reci..
pozdrav svima ....živjeli uz DANZIG vodkuparty
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

- 18:31 - ISPECI PA RECI ( ukupno: 12) - Dive into my colors - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.