Prvjenac - LARGOSUPERSTAR - Blog.hr

srijeda, 23.08.2006.

Prvjenac

Pozdrav čeljad ,ovo je moj prvi blog koji sam izradio,pokusni kunić...mislim da nebude nikaj valjal al kaj se može ,prvi skočimiši se bacaju u vodu...ova imena bloga nisu baš nekak kreativna,al kad nisam znal kaj da napišem ...eeka jebiga danas je moj dan počeo u toćno 12.06h ,išel sam u dućan pa malo na net(još sam par stvari od danziga skinul makar nisu baš nekaj nakon kaj sam ćul i videl mother..yesal tip je legendarni...)kasnije i naletu dosade zval sam fitza da dojde čuti to kaj sam skinul ,pa smo kasnije išli spušiti naše najdraže... LARGO smokin....btw LARGO UBER ALLES...da i kasnije idemo mlećike peć na plitvicu,naravno i party ,valjda ne padalo da pak se zajebe...bit će super,ne da mislim nek znam...to bi bilo sad sve jer neznam kaj da pišem....sretnowave

- 15:48 - ISPECI PA RECI ( ukupno: 12) - Dive into my colors - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.