Fantasy ramblings of a chained spirit

01.11.2005., utorak

Another Day, Another World...

Kao sto naslov kaze, svaki dan je jedan novi, zasebni svijet...

Prvo da porucim nesto onima koji su me popljuvali: Nemam razloga da pljujem po vama zbog toga, jer nisam takva osoba, niti cu vam se opravdavati, ali nije mi jasno zasto se ne zelite potpisati? Istina ja radim puno stvari koje niti su drugima lijepe niti moralne, ali meni je zabavno, i to mi je jedino bitno... Ne zelim proc ove godine bez nekih zanimljivih sjecanja! Probajte se i vi opustit i zabavljat, pa isprobavajte nove stvari, stare tako brzo postanu dosadne... A dosada je izvor gorcine i mrznje! Pusa svima i to je to! Zabavljajte se!

Ovaj produzeni vikend je zbilja bio buran!! Prvo je bilo opijanje u Medvedgradskoj pivnici u petak - weehaa! Bilo je fora, zanimljiva ekipa sve u svemu (zanimljiv tip u crnom, brada, duga kosa, mmmm...)! Ali nista nije bilo... :( Na povratku sam bila u busu sa dva frenda (koji su ujedno i bivsi) i obadvojica su me pokusavala zbarit... Yikes! Nijedan nije uspio! 2:0 za mene! ;P

U subotu je bio rockas od frendice Zvonchice (ovo je njen blog pa obratite pozornost na zadnji post ako vas zanima: Tinkerbell's Neverland). Ja sam vecinu jutra provela u Blu Roomu... Sto se tamo dogadjalo ostat ce velika tajna za sve koji su bili na rockasu, a vama prepustam mašti na volju... *devil grin* Ma nije bilo nista...

A jucer je bio Halloween!!! Ja sam bila vampirica! Bila sam sa ekipom tolkienovaca u Fantasy Tolkien's Pubu, upoznala sam medenog Australca, mali cupavi, slatki, ocito se zapalio za mene, ali morala sam ici, tako da nista od toga, al vidjet cemo se u Medi u cetvrtak valjda!! Hehe!





Ovaj sljedeci dio se odnosi na moju frendicu (jako, jako dragu) ona ce se prepoznat, a vas ostale molim da preskocite ovaj dio, thanksies:

***

Irena... Hmmm... Ne znam od kud da pocnem, zbilja ne znam, mozda bi bilo najbolje da odemo jedan dan na poduzu kavu... Jer ovakvo rjesavanje stvari nije bas dobro. Uglavnom, osjetila sam da si se distancirala od mene, i kao da ti vise ne trebam u zivotu, a ono pismo mi govori drugacije, i nakon toliko muke i svega kroz kaj smo prosle, ne zelim to sad samo tak pustiti, ipak si mi best frendica... Reci mi bar nesto, molim te...

***


Evo, to bi bilo to! Mozda pocnem vise pisati ubuduce! *cmokich*

- 13:43 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< studeni, 2005  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Okies, ovdje chete nachi sve, pa tako od fantasy slika, pjesama ili mojih razmishljanja pa do nekih sranja iz mog privatnog zhivota... ~dizajn i sve je josh uvijek u izradi~

Linkovi

Moji drugovi blogeraši :P

Forgotten Dreams - Moja kuja! I naj frendica!

Santy - Pica utopistica! :P

Little Claudia - Prolupala vampirica!

Unuka - Cura opicena do jaja! Savjetujem vam da procitate sve njene dogodovstine s bakom, pisat cete od smijeha!

Highway Star - Dugi i krvavi postovi! :D Cista pisancija!

Chatterbox