Fantasy ramblings of a chained spirit

29.06.2005., srijeda

Sometimes and Blue Night

Ok, imam i hrpu pjesama koje sam napisala, pa cu vas malo i s tim zagnjavit! :*
Odmah vas upozoravam da sam to pocela pisat prije skoro tri godine pa cu i postat redosljedom kojim su nastajale... Dakle ovo je prva:


Sometimes

Sometimes I wonder
How could it be?
That sometimes I simply
Want to flee
From this pain,
From this life.

Sometimes I’m thinking,
In my thoughts sinking,
What is death?
How does it feel
To take the last breath?

Sometimes I wonder,
When everything is dark,
When you can’t hear birds sing
Or dogs bark,
What do you feel?
Is it real?

But now I worry,
My visions are blurry,
Feeling the cold fingers of Death
Taking me on that path.

Now I hear myself cry,
"Wait!!! I don’t wanna die!
Not yet!"
But it’s too late;
I’m gone,
Gone with the sunset...


Nadam se da vam se svidja, ali zelim cuti i kritiku! *hugs and kisses*

A evo odmah i slika koju sam napravila prije par dana U Terragenu! Ovo sto dolje pise copyright: Galanen je mojih ruku djelo, jer je moj nadimak inace Galanen na ostalim mjestima, ne znam zasto sam ovdje promijenila nick! Ako mi ne vjerujete pitajte Santy, Forgotten ili ostale koji me znaju s neta sa drugih mjesta!


Blue Night


Image hosted by TinyPic.com

- 23:24 - Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  lipanj, 2005 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Okies, ovdje chete nachi sve, pa tako od fantasy slika, pjesama ili mojih razmishljanja pa do nekih sranja iz mog privatnog zhivota... ~dizajn i sve je josh uvijek u izradi~

Linkovi

Moji drugovi blogeraši :P

Forgotten Dreams - Moja kuja! I naj frendica!

Santy - Pica utopistica! :P

Little Claudia - Prolupala vampirica!

Unuka - Cura opicena do jaja! Savjetujem vam da procitate sve njene dogodovstine s bakom, pisat cete od smijeha!

Highway Star - Dugi i krvavi postovi! :D Cista pisancija!

Chatterbox