.::!!The world of Chachkalica!!::.

subota, 11.03.2006.

Ipak ću stavit nešto fotki...

Bez brige Merc, sjećam se ja da si mi rekla da bolje ne stavljam svoje slike na blog jer će mi najveći broj komentara biti- uvrede. Ali nema veze, znaš da je vrjeđanje zabranjeno (ako si vidjela pokraj komentara nešto o spamu i tak) ili ću izbrisat takve komentare...
A sad forke:
Ovo smo ja i moja mlađa sestra kod kipa u gradu (Puli):
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ovo smo vam ja i moja sestra kad smo išli na Brijune...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Komadi alla Radoš:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Familija u svatovima...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ja kuhar...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ovo vam je bilo kićenje bora...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Kako je dosadno čekati u crkvi kad si u svatovima...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Eto me i kod kumova:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Tu smo bili na platku...:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ovo je naša dosad najuspješnija bundeva... šta nije dobra ovako u mraku?
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
E ovo je već slikano prije 2 tjedna... vide se promjene...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
A ovo je malo lošija fotka jer je slikana web kamerom, to je bilo prekjućer:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Možete i birati slike na kojoj vam ja najbolje izgledam, pa tako da znam što vi mislite o meni.
Ps. ako netko nezna, možete povećati sliku tako da samo kliknete na nju.
- 21:31 - Ajd reci kad si već tu Imam (9) komentara - Ae troši malo boje - #

<< Arhiva >>