.::!!The world of Chachkalica!!::.

petak, 10.03.2006.

Napokon NOVI POST!!!!

Evo mene konačno... Nemojte me pitat jer stvarno neznam zašto nisam pisao tako dugo. Jednostavno nisam imao šta za pisati. Čak mi je jednom palo na pamet da izbrišem blog jer nisam imao nikakvih ideja, ali to nije palilo... Nisam htio napustiti blogere, jer sam dosta toga napisao, čini mi se 20 i nešto postova, pa da sad to izbrišem, bilo bi glupo i onda bi mi jednog dana palo na pamet da opet napravim blog, i onda bi se hvatao za glavu jer sam izbrisao blog. Ma za sada dosta filozofije... Htio sam reći da je ovih nekoliko tjedan dana bilo svašt se događalo. Bio sam na tri natjecanja, zapravo četiri uključujući i školsko. Išao sam na gradsko iz matiša i bio sam 3.!!! Ue... Dalje, bilo je gradsko iz informatike, programski jezik logo (ako se uopće kužite u to...) i bio sam 1. kao i prošle godine. I onda je slijedilo županijsko iz informatike i tamo sam bio 3. i neznam hoću li ići na državno... Uglavnom, htio bih svima koji su bili na tom ili bilo kojem natjecanju čestitati, jer je svako mjesto ok.
E sad... E da!
Kada su bile maškare, neznam kad, nikako nisam znao u šta da se maskiram jer uopće nisam niš isplanirao, ali na kraju je ispalo da sam se odlučio da budem Legolas iz Lord of the rings, makar sam izgledo smiješno, al ajd... Ionako mi se više ni neda oblačit, ni neda mi se ić u nikakve maškare i tako nešto... Ma uglavnom...
Evo opet! Nemam pojma šta da napišem! Ma ok onda, to bi bilo sve za sad... (možda se nešto sjetim...)
Boooooooooooooooooooooooooooooooook!!!
myspace

images for blogs


- 20:13 - Ajd reci kad si već tu Imam (2) komentara - Ae troši malo boje - #

<< Arhiva >>