opis slike

24.03.2006., petak

Pukne jedan, nastane drugi...

Eto, danas sam ofišli otišao iz benda Headshot, koji se po mojim saznanjima raspao nakon toga. Inače, razlog odlaska je taj što uglavnom nisam bio zadovoljan bubnjarom (nije da nezna svirat, svaka mu čast, al problem je u meni, jer sam počeo više zahtjevat, tako da smo na čisto u tom pitanju)... Pošto smo on i ja bend osnovali, bilo bi ne etično da ga smjenim, pa prošao. :)
S druge strane, konačno se mogu posvetit svom novom projektu, koji je osmišljen još prije "raspada" Headshota. Za sad smo bubnjar i ja. Bubnjar je, ovoga puta, pomno izabran, te se nadam da će kickat. Inače, danas ću upoznat i dogovorit probu sa "budućim" vokalom, za kojeg mi, sada, kolega iz benda kaže da je prejeben. Inače, stari bend se temeljio na glazbi poput Pantere i sličnih bendova. Novi bi trebao biti, još nezamišljen, al meni oduvijek zanimljiv alternative i metal bend... Spoj dviju, suprotnosti. Vidit ćemo još...
Inače, želim sreću Headshotu da nađu zamjenu za gitaru, te za bass, s čijim pronalaskom smo i prije imali problema... A ja, sada nevjerojatno ambiciozan :) , posvećujem se trećem bendu (prije Headshota i u Endureu sam sudjelovao, no samo kao vokal, loš nažalost :D ; trebao sam biti Anselmo iz Pantere, a to nije lako :) ).

Drugi dio posta:

Danas je, DRUGA VEČER METALA PROTIV MAŠKARA.
Što znači, pit, pit, pit, pit....
Sepultura, Slayer, Zakk Wylde... meni je to više nego dovoljno da odem, i da se pošteno zabavim... Pa, vidimo se tamo. ;)
- 15:45 - Komentari (11) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Za potpuno uživanje u blogu... opis slike ...nikad nije previše!

Komentari On/Off

Kolege

Linkovi

Cowboys From Hell

opis slike

Under the lights where we stand tall
Nobody touches us at all
Showdown, shootout, spread fear within, without
We're gonna take what's ours to have
Spread the word throughout the land
They say the bad guys wear black
We're tagged and can't turn back

You see us comin'
And you all together run for cover
We're takin over this town

Here we come reach for your gun
And you better listen well my friend, you see
It's been slow down below,
Aimed at you we're the cowboys from hell
Deed is done again, we've won
Ain't talking no tall tales friend
'Cause high noon, your doom
Comin' for you we're the cowboys from hell

Pillage the village, trash the scene
But better not take it out on me
'Cause a ghost town is found
Where your city used to be
So out of the darkness and into the light
Sparks fly everywhere in sight
From my double barrel, 12 gauge,
Can't lock me in your cage

You see us comin'
And you all together run for cover
We're takin over this town

Here we come reach for your gun
And you better listen well my friend, you see
It's been slow down below,
Aimed at you we're the cowboys from hell
Deed is done again, we've won
Ain't talking no tall tales friend
'Cause high noon, your doom
Comin' for you we're the cowboys from hell

Kontakt

I come from:
Rijeka
E-mail :
ivo.slider@gmail.com
ICQ :
245496671

Sluša se :




STAY HIGH!
opis slike


Poleti do svog bloga :