opis slike

07.03.2006., utorak

Hava nagila!

A konačno radi jebeni blog...
Jebem im selo, skresali mi zadnji post! Bit će da su prepravljali server, pa je bilo onemogućeno i pisanje novih postova, i dodavanje komentara...
Tako da sam, evo, konačno dobio priliku prokomentirat "ovo":

Moja štikla
Jer još trava nije nikla
Tamo gdje je stala moja štikla
Dođi, dođi, hop, hop
Hajde, pile moje
Tika, taka, oko pola tri
Štipnut ćeš me da se ne vidi
Znam ja dobro takve kao ti
Đavoli su tvoji kumovi
Zvrc, zvrc, tražit ćeš moj broj
Kuc, kuc, kucaj nekoj drugoj
Sojčice, djevojčice, daj obuci
čarapice
Ojda da, ojda da, ojda da da
Sssss seks
Hop, hop, mrk, mrk
Šic, šic, bježi nekoj drugoj
Cupa, cupa, zumba, zumba
Sijeno, slama, sir, salama
Cikla nikla, cikla rikla
Afrika paprika
Zlatan prsten tanki brčići....

Sve što mogu napisat je ajme meni! Majke mi mile ako taj žiri, koji ovu pjesmu šalje na Euroviziju, nije složen od totalnih idiota! Samu Doru nisam pratio, tako da neznam kakve su ostale pjesme bile, iskreno, ni ne zanima me, al ovo kad sam na radiu čuo... žalosno...
Ja da sam član tog žiria, il ljudi iz publike koji su glasovali za ovo, moram napisat, smeće, bilo bi me sram kao Hrvata što šaljem ovu pjesmu da predstavlja državu u kojoj živim.
Mislim, očito je da je glasove dobila pjevačica, a ne pjesma. No ako je pjesma, onda, Bog im pomogo...

Pjesmu možete skinut na : LINK

opis slike

- 16:20 - Komentari (13) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Za potpuno uživanje u blogu... opis slike ...nikad nije previše!

Komentari On/Off

Kolege

Linkovi

Cowboys From Hell

opis slike

Under the lights where we stand tall
Nobody touches us at all
Showdown, shootout, spread fear within, without
We're gonna take what's ours to have
Spread the word throughout the land
They say the bad guys wear black
We're tagged and can't turn back

You see us comin'
And you all together run for cover
We're takin over this town

Here we come reach for your gun
And you better listen well my friend, you see
It's been slow down below,
Aimed at you we're the cowboys from hell
Deed is done again, we've won
Ain't talking no tall tales friend
'Cause high noon, your doom
Comin' for you we're the cowboys from hell

Pillage the village, trash the scene
But better not take it out on me
'Cause a ghost town is found
Where your city used to be
So out of the darkness and into the light
Sparks fly everywhere in sight
From my double barrel, 12 gauge,
Can't lock me in your cage

You see us comin'
And you all together run for cover
We're takin over this town

Here we come reach for your gun
And you better listen well my friend, you see
It's been slow down below,
Aimed at you we're the cowboys from hell
Deed is done again, we've won
Ain't talking no tall tales friend
'Cause high noon, your doom
Comin' for you we're the cowboys from hell

Kontakt

I come from:
Rijeka
E-mail :
ivo.slider@gmail.com
ICQ :
245496671

Sluša se :




STAY HIGH!
opis slike


Poleti do svog bloga :