Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

ABouT mE...

Ime.. Matija
ali zovu me mata, predrag, kitty,majmun...
Prezime..Predragović
Roden sam u VTC, 24.07.1992.
Imam brata i sestru...
Slusam..Linkin Park,Timbaland,
Nelly Furtado, J. Timberlake-a,
Akon-a,Sean Paul, BEP
Volim jest, igrat nogomet i rukomet,
ma uglavnom sve...
Najbolji frendovi..Kurje, Tona,Bubo
Ban, Herc, Ila, Cigi,Vjeko,Lux...
Najbolje prijateljice..IvonCica, Pecka
and Cukerice, krmicka...
Treniram rukomet…
Neprestano visim na netu…kao
I svi drugi pametni ljudi…
Najljepša boja mi je blue..
Najbolja grupa mi je Black Eyed Peas..
Najomiljenije piće mi je Cockta…
My ICQ broj je:(490-042-554)

LiNkOvI

ivana 8.d chika
mare 7.a
marina 7.a
bea 8.d
vjeko
kika 8.d
paljarka
alenka...
by hippy
skaro filip
dEa
kurjano bre
wladina mare
rol@@
herc
kristy

SlIkE

Customize your blog codes

Customize your blog


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Customized Soccer Jersey - ImageChef.com
ImageChef.com - Create custom images
ImageChef.com - Create custom images
myspace icons
Myspace Icons

petak, 27.04.2007.

Don't Matter Video
Don't Matter lyrics - Akon lyrics














Akon Music Videos
Music Video Codes by VideoCure

|Komentiraj 13| Printaj| #|

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.