4. FAF

nedjelja, 10.06.2007.

nakon svega...

evo i mene nakon dugo,dugo vremena.moram priznat da dugo nisam bila na našoj stranici od bloga,a razlog je nedostatak vremena odnosno boravak u zagrebu u zadnje vrijeme i pripreme za fax/maturu...
zato sam danas odlučila zaviriti u arhivu i nastaviti s čitanjem postova tamo gdje sam stala.znam da ste u zadnje vrijeme svi jako emocionalni i sigurno vam ide na živce cmizdrenje etc, al vrijeme je da i ja (sa zakašnjenjem?) pokažem svoju emo-stranu :) dobro,ja se nisam baš plakala i to al mi je žao sad kad gledam slike i to....pogotovo slike s maturalne večere.meni je bilo super i uopće nisam tada razmišljala da je kraj svemu (iako to sad grozno zvuči,al nije doslovno falabogu...).tek mi je sada,kad čitam postove i gledam slike došlo sve do glave...ajd,čeka nas još ta matura (neke od nas) i ona svečana ceremonija u hv-u,vjerojatno i finalni događaj na kojem ćemo se svi okupiti zadnji put...vjerojatno su pripreme za maturu kod većine već od kad počele (meni su tek danas zapravo,naučila sam antiku!yeah!:)) i da vam ide...meni jako sporo,nikako da se koncentriram...slabo mi je samo kad se sjetim kolko tog ima..i još engleski,pa 3.predmet...i to sve za tjedan,dva!!
sretno i upsješno učenje svima.vidimo se u četvrtak u 8,ako se ne varam?pišemo zadaćnicu?
molila bih ako neko zna za konzultacije iz hrv,engl, i glazb za ovaj tjedan kada su da napiše?ja sam u zagrebu cijelo vrijeme pa ne stignem pratit sve.dal neko uopće ide na te konzultacije? :)
pozdrav svima i nadam se da i za slijedeći vikend stoji 15 do 9 ispred tornada :))

moumoune

p.s.e da,moje sve slike sa maturijade i maturalne večere su kod marka na cedeu pa njega tražite ko je već pitao za njih....
zato ja i nisam niš stavljala sada na blog....

- 13:33 - Komentari (2) - Isprintaj - #