4. FAF

četvrtak, 08.03.2007.

dajte vise ide mi na kurac....

burninmadheadbangmadblablanjamipartysmokinGLE AJD PLIZ DANAS PONESITE PARE ZA ROĐENDAN...zacudo me uvije zapadne cast skupljati pare...a to je skoro pa nemoguce u nasem raredu ....headbangprije cu naucit letit ili nest tako...ubiti DONESITE PARE

a sada ...ja sam jucer imala opet napadaje pjesnistva...zacudo opet pod poijesto...bas me zanima zasto....no ova pjesmica je u cast onima koji ssu s svojom hrabroscu utjecali na drugi svjetski rat...i da se nebi nitko uvrijedio srbin rade je lik kojeg smo izumile ja i frendica koji je nama jako drag i u svim pjesmama

bangbangbangbangbang
KAMI KAMI KAMI KAZA

LETI LETI KAMIKAZA BUM
PADA PADA KAMIKAZA ZUM
NEMA NEMA aviona šum

prostim zrakom baca granate
UBIJA FASISTE A I DEMOKRATE
JATO SLAVUJA STOPOM GA PRATE

PLAVO MORE SADA JE BEZ RIBA
KAMIKAZA JOS ZRAKOM SIBA
PA CE NA ODMOR DO KARIBA

GLEDA TO S BALKANA SRBIN RADE
ČEKA ON ČEKA DA NEŠTO UKRADE
MOŽDA REPU ŠTO BABICE SADE

PA ČE DA JU PRERADI,DA DOBI LSD
BAJRAM BAJRAM SLAVIČEMO SVI
O JEBOTE STIHOVI RETARDORANI

POZZ ŽELJKAsmokin

- 09:36 - Komentari (9) - Isprintaj - #