4. FAF

utorak, 27.02.2007.

utorak.točka.

totalno je glupi dan bio danas.a na njemačkom doooosadno....pa ubit sam se htjela.fala bogu nije pitala.
jedino dobro kae bilo je da je sandra došla. al to isto nije dugo trajalo....
zato,evo malo viceva za one koji se osjećaju kao ja danas :)
EVO:


Nakon teške nesreće dođe žena u bolnicu posjetiti muža. Žena pita na recepciji: "U kojoj mi je sobi muž" Gospođa joj odgovara: "U 127, 128 i 129".


Kako prepoznati najbogatijeg Etiopljanina?
- Nosi Rolex oko struka...


U jednom gradu policija uhvatila sve prostitutke, i kako nije bilo dovoljno mjesta u postaji, stavilo ih u kojonu ispred ulaza. Prolazi baba i pita jednu curu iz kolone šta se događa. Ona će na to "Hm, ... ovaj, dijele se naranče." I stane baka u red. Kad je došla na red, inspektor, sav zgrožen pita: "Gospođo, zar i vi?", a ona će "Je, je, sinko, ja skinem zube pa cuclam!"


Idu dva spermija ulicom i jednoga pregazi auto, a drugi će: "Ah, nikada od njega čovjeka!"


Kako se na mađarskom kaže silovanje? - Jebešnepitaš.


Stoje dva goluba na grani.Pita prvi drugog.
-Znaš li ti što je moć?
-Neznam.
-To ti je kad se praviš da si mrtav, a cjeli se grad usere od straha.


Što slonica koristi kao tampon?
- Ovcu.


Sjede dva mala crnca u jednom plemenu. Jedan se prežderava, a drugi ga moli: "Daš mi malo?" "Ne dam!" "A daaaj!" "Ne dam." "A samo griz?" "Ne dam i gotovo." "Dobro dobro, vidjet ćeš ti kad meni mama umre..."


Tip u baru prilazi komadu:
- Želiš li malo magije?
- Kakve magije?
- Odemo do mene doma, poseksamo se i nakon toga ti nestaneš!


Gledaju dva luđaka kroz prozor,dođe treći i digne roletnu...

yes wink zujo mah nut thumbup
.....................................

momun

- 16:22 - Komentari (1) - Isprintaj - #