4. FAF

četvrtak, 22.02.2007.

jake snage MUPa

sad bas, upravo sad, dobor ne bas upravo sad i u ovom trenutku nego prije prvog zareza ovog posta sam lizao stol. zakaj? zato kaj sam prolio shake od jagode po stolu, a shake je bas fin pa steta da se baci, a i usput sam ocistio malo stola.

oke. dosta uvoda. mislim da je sada doslo vrijeme da predjemo na temu vezanu uz naslov.
jučerašnji događaj koji se dogodio u 19:25 kod stupića 5. kilometar u gornjem mrzlom polju kako piše u policijskom zapisniku neču previse komentirati zato kaj svi vec uglavnom znaju sto se desilo..........prase se obesilo.
niti neću sada srati po policiji, zakonima, državi i opcenito zivotu, vec je dovoljno da kazem da:
MUP znaci Majmuni U Plavom

što policajcima na remenu znaci RH??
-remen za hlace!!!

nego. danas su me opet zaustavili!!!!!!
tamo na mostu kod ABBa. nisam počinio nikakav prekršaj ako se ne broji da troje ljudi nije bilo vezano i da auto je tu strong.

2 put u 2 dana...........cccccccccccccccccccccc

za subotnji derbi se najvljuje jako policijsko osiguranje. da bar svi murjaci dobe po lampi od razjarenih torcidasa, normalno zato kaj ce hajduk spušiti 3:1 od dinama. neka cijelu torcidu strpaju u buksu a mi boysi cemo slaviti cijelu noć.
pazite ovo, danas procitao na T-portalu
torcida poziva na nerede na utakmicama tako da hrvatska nebi dobila euro 2012. pa mater im jebem dalmatinsku!!!!!!!!
ja imam sifils,
ja imam sidu,
nemam kurtona,
jebem torcidu!!!!!!

ZAGREB JE METROPOLA, METROPOLA, METROPOLA
________________________________________fakof-----_________

- 23:37 - Komentari (2) - Isprintaj - #