4. FAF

petak, 09.02.2007.

timon i pumba

čujem da vam je danas super bilo u skoli. bilo je cijelih 8 ljudi na nastavi. bas steta sto sam ja bolestanrofl pa nisam mogao pohađati nastavuzujo
dosad sam s autom napravio 1080 kilometra, danas sam ga natocio za 390 kuna. danas sam igrao prvi put u zivotu tenis i pobjedio sam lika koji igra vec pun kurac. jutri idem u ZG.
hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm..........
e hvala TAJANA zakon sikiss

da da da da da
_______________________________________fakof---------__________


dodatak:
sad bas gledam slike na gimnaziji i skuzio sam da smo svi glupo ispali
badric izgleda glupo i koda da ide u vrtic
sanji se ne vide sise
brunski je ispala, nije ispala ona nego skemba
cegurica izgleda kao da se probudila pred 5 min
marko izgleda kao da mu nesto penetrira u anus
matea je ispala recimo dobro, ima neki zlocesti smjeskic
sonja izgleda debelo
helena izgleda koda da je duha vidila i ima zube
jelena je ok, malo su joj glupe sjene oko nosa
kristina se srami
anamarija izgleda ko cucak
suzana ko prase
inja je totalno al ono totalno bijesna, banana
marijina slika je najveca
mirela ima veliku glavu
matovina izgleda bezveze
vedrana izgleda ko terorist
nataša je u hare krišna svijetu
ja gledam nekam u desno
adrijani se vidi previse trbuha i ima veliko meso iznad zubi
rahija glumi prometnog policajca
josipa se glupo obukla
aleksandra je jedina ispala ok
šutalo izgleda kao da mora sad vozit auto do zagreba
vinski mi je nekak pogrbljen
za katarinu nemam vise inspiracije

slike su katastrofa, ispali smo ko slika a na sliki govno.
nadam se da se nitko nije uvrijedio.
jebemti sliku tvoje fotografije

- 19:14 - Komentari (2) - Isprintaj - #