4. FAF

četvrtak, 04.01.2007.

nambr najn, nambr najn.........

jebemu....nemrem pit jer sam se na novoj preladio..
ispuho sam već par litara šmrkalja....blabladead
a valjda ću do sutra ozdravit....
sad slušam beatles - revolution i uopće ne kužim pjesmu puna je skrivenih poruka, i puštena unazad ima sotonistićke poruke, govori o nekrofiliji, čuje se dijećiji plač itd....a i ovak slušana je bolesna....
najbolesnija pjesma koju sam ćuo....
al meni je sad ćudno kaj su to bitlsi koji su djelovali u 60-ima i ne znam kak je tadašnjom tehnologijom to moguće bilo...
lud
e, ja ne donosim novogodišnej odluke...
znate vć...ako ne želite neuspjeh, nemojte ni pokušavati....
ah, Murphy je u pravu..
vidim da niš posteva ne pišete...kaj ste stali, ljudi....
u, jebate...nova maramica mi treba...ova je natopljena......
.
.
e...ko je ovaj četbox.-...menoj se sramit djete, sam mi nemoj bit anoniman, neg se lepo predstavi....
.
.
ste vidli kak je dvorana lijepo gorila....
kažu da se dim vidio u ozlju....
ko zna jel se u vivodini vidio...
.
.
neki dan me šantička zvala u školu da dođem po pitanja za maturu....
aha..
pa vi recite...
.
.
strgo sam se na ovo...ne znam zaš, jer uopće ni atk smiješno....al je luuuudo...aj em betmen!!!!smijehrofl
Image Hosted by ImageShack.us
.

sad mi cegi poslala poruku...u petak u 15 do 9 kod tornada je faf...pa dođite....
.
.
.
kaj još da vam velim...
niš...uživajte još tih par dana kaj nam je ostalo....
pozz

...:::marko:::...

- 18:20 - Komentari (3) - Isprintaj - #