4. FAF

utorak, 02.01.2007.

treba delat

evo,i to je prošlo.doček,mislim...sad,kad smo se svi dobili (dobro,ja nisam bila tak jako mrtva,nisam se ni napila kak se spada,samo sam bila malo "vesela",a za doček smo gledali filmove;veki,marko,hajko,tomica i ja u markovoj kući u mekušju),odmorili,naspavali i razmislili o novogodišnjim odlukama,vrijeme je da malo razmislimo i o našoj budućnosti iliti o završetku ove sje.... škole,tj. o pisanju maturalne radnje itako...(katarina,ovo se naravno ne odnosi na tebe :))ja sam baš danas počela pisat maturalnu radnju,i ljudi,velim vam,to nebu tak brzo gotovo.treba prionut poslu,treba delat...možda mislite da serem i da je prerano,al bolje da sad prikupimo/te bar literaturu i bit će lakše kasnije.samo podsjećam!!
ja ne znam jel neko od vas na ovim praznicima pročital kakvu lektiru,al ja do dana današnjeg nisam apsolutno niš pogledala nit razmišljala o školi.dobro,imamo još vremena ,osim veki,mene itd... pošto idemo na skijanje...
hev fan i nemojte se skroz zapustit.
pozdrav

p.s.u radu je spas!
hahahaha

petrunjela

- 22:21 - Komentari (2) - Isprintaj - #