4. FAF

četvrtak, 07.12.2006.

skrsen ko jugic...........

evo i mene,pičke.......sad se vratio iz pule.išo sam kod svjetski poznatog doktora Peharca.da sam vidite kolku kliniku ima......to je nesto strasno............picke na svakom uglu.........malo yoga,malo pilates,mao teretanica,ovo ono,a sve su dobre do bola,cak i one u zreloj zivotnoj dobi.........uglavnom.....saznao sam da su mi obadva koljena sjebana do ibera.....na lijevom mi je hrskavica otisla u kurac,a na desnom komadic patele mi se odvojio od maticne kosti.......dobio sam dvajstpet vježbi koje moram delat 1sat dnevno,5 dana tjedno,i tako 5mjeseci i onda opet njemu na pregled......a sam me ovaj pregled doso 1050 kn...a pazi sad ovo,zabranio mi je:vožnju motorom,biciklom,nema cucanja,klecanja,trcanja po betonu,ili bilo kakvoj podlozi koja nije parket............valjda lik zna...pa ipak ke scumacheru modificirao sjedalo za formulu...a jos mi je pricao kak su kod njega bili boksic i boban i pazi ovo,isli u skolu trcanja.da,da,dobro ste culi,boksic i boban su kod njega ucili trcat........koja brija............a i kod tog Peharca je bio i moj bratic marc-jaumin(koji inace zaradio masne pare u kosarci,igrao u realu,proglasen najboljim igracem godine prosle godine u svojoj 36.godini,itd......)i lik ga se jos sjeca,cak je i znao koju je ozljedu imao............dosta o peharcu i koljenima,sam me baca u bed..........nego,evo nesto sto ce me kos vise bacit u bed.......politika.....napisao sam zakurac,a mislim,nis nis ucio tak da mi tak i treba..........a cujte mozada dobim i dva,mada nisam bas siguran............slazem se s Jakovom.sve jebene francuze treba pobit ko stoku,koja i jesu i onda ih sve naroštiljat i bacit spečene gladnoj djeci u Africi........i odma se rijesimo dva problema........
tolko od mene za danas.........idem spavat.......umoran sam ko mazga............evo jedan filmic za cure(nemojte se previse uzbudit)hahahahaha

- 23:04 - Komentari (4) - Isprintaj - #