< ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (7)
Veljača 2008 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Ovim putem pozdravljamo sve septičare,osobe koje jedu višnje i gongaju.Zahvaljujemo svima na potpori i podršci,a posebice blogu.hr koji nam je ustupio prava za realizaciju našeg bloga.Lijep pozdrav i mirna septička!

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

Detalji

Budući da je ovaj blog tvorevina dvaju tvoraca,tvorci će se predstaviti.
Naša precjenjena imena: Helena i Mile
Zanimanje: Septičari
Mjesto stanovanja: Septička Jama
Najdraže jelo: Pizza i Makaroni
Najdraže piće: Cappuccino i Cola
Ljubav: Sretno Oduzeti, a Ponekad i Zauzeti
Helena voli: Žutog Kišobrana, Cigane, Rome (razlikovati ova dva pojma!),Milu, Bosance, Srbe, Muslimane, Židove, Nalakirane Nokte, Gitaru, Četkice za Zube Koje Se ljube, Sestru, Brata, Mamu, Tatu, Potok ,Zuračkicu, Marinku Ban, Bijeli Kombi, Emira Kusturicu, TyniPic, Talijanski, Maru Pipu, Anušku, Pavu, Ruski, Ruse, Slađanine Perlice, Kosovo i puuuuno toga.
Mile voli: Ljude, Struju, Helenu, Svoje Roditelje, Mariju, Nekoga, Nešto, Ići na Kavu, Markirati, Dobiti Peticu, Zadar, Rijeku, Italiju, Tramvaje, More, Sunce, Spavanje, Gledanje TV-e, Šetanje, Glupiranje, Ludiranje, Smijeh, Hranu, Svoj Razred, Nepismenost, Rvacki, Kupovanje, Obilaženje Dućana, Pričati, Tračati i puno toga.
Helena ne voli: Helena Voli Sve,Helena ne Može ne Voljeti
Mile ne voli: Tjelesni(mrzim ga,imam fobiju od njega) Latinski, Đački Dom, Stajati, Šutjeti, Biti Gladan, Primitivce, Nepopunjenost, Zubara..

14.03.2008., petak

Dolazimo nakon svih pročišćenih jama (ovo je crne boje radi toga jer su to govna)

Mi volimo govna,mi jaaako volimo govna,ali ne volimo mi samo govna mi volimo i srati govna mi jaako volimo srati govna,ali ne volimo kada drugi ljudi seru po nama jer ni mi ne seremo po njima mi volimo samo gledati njih kako seru.


Image and video hosting by TinyPic