< ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (7)
Veljača 2008 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Ovim putem pozdravljamo sve septičare,osobe koje jedu višnje i gongaju.Zahvaljujemo svima na potpori i podršci,a posebice blogu.hr koji nam je ustupio prava za realizaciju našeg bloga.Lijep pozdrav i mirna septička!

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

Detalji

Budući da je ovaj blog tvorevina dvaju tvoraca,tvorci će se predstaviti.
Naša precjenjena imena: Helena i Mile
Zanimanje: Septičari
Mjesto stanovanja: Septička Jama
Najdraže jelo: Pizza i Makaroni
Najdraže piće: Cappuccino i Cola
Ljubav: Sretno Oduzeti, a Ponekad i Zauzeti
Helena voli: Žutog Kišobrana, Cigane, Rome (razlikovati ova dva pojma!),Milu, Bosance, Srbe, Muslimane, Židove, Nalakirane Nokte, Gitaru, Četkice za Zube Koje Se ljube, Sestru, Brata, Mamu, Tatu, Potok ,Zuračkicu, Marinku Ban, Bijeli Kombi, Emira Kusturicu, TyniPic, Talijanski, Maru Pipu, Anušku, Pavu, Ruski, Ruse, Slađanine Perlice, Kosovo i puuuuno toga.
Mile voli: Ljude, Struju, Helenu, Svoje Roditelje, Mariju, Nekoga, Nešto, Ići na Kavu, Markirati, Dobiti Peticu, Zadar, Rijeku, Italiju, Tramvaje, More, Sunce, Spavanje, Gledanje TV-e, Šetanje, Glupiranje, Ludiranje, Smijeh, Hranu, Svoj Razred, Nepismenost, Rvacki, Kupovanje, Obilaženje Dućana, Pričati, Tračati i puno toga.
Helena ne voli: Helena Voli Sve,Helena ne Može ne Voljeti
Mile ne voli: Tjelesni(mrzim ga,imam fobiju od njega) Latinski, Đački Dom, Stajati, Šutjeti, Biti Gladan, Primitivce, Nepopunjenost, Zubara..

04.03.2008., utorak

Avetinja!

Image and video hosting by TinyPic

Moj bivši razrednik prof.Keča nije znao da je Šaban Rom!Sigurno sam ga ugodno iznenadila kad sam mu to rekla.Ma znam ja da on voli Rome,samo ga je stid priznati,kako će svijet reagovati?Neka sam ja to njemu rekla,ajde baš neka sam!A,vala,na što je svijet danas spao!Mojoj se mami danas mlijeko prosulo po šporetu,to ju je Bog kaznio zbog ružnih misli!Kako onda mene nikad ne kazni?Ma ustvari,kad pogledam cijeli svoj život znam kako me kaznio,ali zašto?!Jedva čekam da opet doživim kliničku smrt,onda nema vraćanja jer tamo je ljepše!Tamo nema hrane i pića,živi se od have!Joj,mene,ma to što sam ja doživjela,to se ne može opisati riječima.Ne može!Trebate tamo otići i uvjeriti se sami (rijetki se vraćaju,samo bolesni ljudi poput mene,ja ne znam šta ja više tražim na ovom svijetu?!)ah,da,bolesničko pomazanje!To je to!Budući da sada pada snijeg (đe će drugdje padati,nego u ovoj krbavi)
ne mogu se ići ni provozati na biciklu,a uostalom moram učiti latinski i kemiju,ali neću!Ne da mi se!To je previše za mene i moj mozak i samo ovo tipkanje,teško mi je ruku pomaknuti,teško mi je otići na WC,na john,teško mi je disati,a kamo li tek sutra raditi tjelesni.Kako bi Jesenjin rekao:Čemu bješe procvasti i mrjeti?Kad odrastem i obogatim se (ne znam kako,ali sigurno ne na pošten način) fino ću leći u krevet i do smrti se odmarati,naravno,primati ću infuziju,i nakon odmaranja ću se fino odmoriti od odmaranja,i nakon što se odmorim od odmaranja,odmorit ću se odmaranjem i nakon što se odmorim odmoriti ću se od odmaranja i nakon odmaranja ću se odmoriti.I nakon što se odmorim od odmaranja konačno ću se odmoriti.I nakon što se konačno odmorim,umoriti ću se od odmaranja.I onda opet sve od početka dok me umor ne savlada od odmaranja.Idem sad odmarati se jer sam se umorila...Ovo je stvarno previše!

Image and video hosting by TinyPic