Rezala b se mal'

Sad ću vam ispričati o jednom danu koji se dogodio preksinoć

Sinoć sam ja nabila televizor na slušalice i mal slušala gothic cajke, i išla sam kući iz jezične, nekon što sam se popričala sa majom_picajzlom_anoreksija i nakon što mi je posudila majicu od ''srbija4life d.o.o''

I išla ja niz ulicu i odjednom mi istekla baterija i ugasio se televizor. I ja onak JU! Zabogda! Krenula sam hitrim korakom u smjeru nogama prema najbližoj trgovini, i kada sam ušla kroz vrata, bila sam tako sretna što se još nije zatvorila! Prodavač je bio sladak, gledao me je kroz svoje guste dreadlocksove iz koje se cijedila đubretina, a ja sam mu se slatko nasmiješila i šmrknula trolitarsku baletinu iz lijeve nosnice, ali on to nije primjetio. I onda sam ga primijetila- predivan paketić britvica na kojem je pisalo ''samo za beznadno glupe slučajeve fejkerskih gotičara''

zbilo se u sekundi
Žicom u mojoj glavi proletjela je divlja misao. Ja moram imati taj paketić. I znala sam da on to nesmije vidjeti, inače bi me zaustavio. Pa sam u trenutku to učinila. Sa gadnim urlikom sam se bacila preko pulta i odgrizla glavu prodavaču i porazbijala stakla u izlogu sa svojih 325 kila. Zgrabila sam paketić britvica i uzela televizor i otrčala van u mrak.

Vani sam se zabila u neku kurvetinu koja mi je stala na put. Ispostavilo se da je to krmačetina Goth Vulgaris, čruemopankgotičarska cajkarošica, Vembdolembačina naj frendica.

'' Zabađabajko, kamo žuriš brzinom tolikom? ''
'' JEBI SE KURVO!!''
'' Gdje se zaputi ti takvom hitnjom, prijateljice? ''
'' PUŠI KURAC DROLJO!!''
'' Koje odredište je tvoje žurne kretnje, djevojko?''
'' IDI U PIČKU MATERINU!!''

I onda je došla maja_šupak_bulimija i rekla: '' Pronašla sam Branka!!''

I onda smo se mal' rezale
I onda je došo robot i mal' drko
Pa smo našli zeleni nož
I malo smo maramu stavili
I onda je došo angelus mal' drkat
I ja se pokakila

23.10.2006. u 22:36 | 17 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  listopad, 2006  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

mi smo ovaj blog napravili po uzoru na naše najdraze punk, emo i goth cure na sljedecem blogu http://3nity.blog.hr/

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr