**have_A_fun**

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
..hm..
..ime_lucijathumbup..prezime_..da..nije bitnonaughty
..živim ff_koncovčakudead (bwemad..nema veze..znam da vas pol nezna di je to..)zubo
..rojsni dan_11.1finonjami...svake godine,ali na ovaj svijet me roda donijela 92....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
..idem v gimnzaiju,2.e..headbangbang
..bavim se rukometomrofl..igram za žrk čakovec..
..volim_..smijati sesretan,zabavljatipjeva,pitiparty..pogotovo dalmatino i blackysmijehpuknucu,svoje frendovekiss,seku,buraza,svojega medu..i..dečke,naravno..thumbup
..ne volim_glupe umišljene ljudebang,lažlaze,prevaru,cryrasku,treneranono..i još puno toga..
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

**slike s ročkasa**Free Image Hosting at www.ImageShack.us
**luce i mona**kiss
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
**charlievi anđeli**nut
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
**ja,kika i manča**wave
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
**luce i pero**belj
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
**mona i jan**thumbup
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
**sobek i jan**party
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
**malo pijane,,ali psst**partysmokin
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
**pero i mona**dead
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
**pero i ja**mah


**nemogu da te zaboravim** Ti si kao droga,
A ja te volim kao boga.
Volim tvoje mane,
Zbog njih mi jutro svane.
Volim kad me ljubiš,
Svojim poljupcima kad me budiš.
Mislim da te volim,
Ne mogu da te zaboravim.

**volim te**#šola#

Sanjam da ti cujem glas
a sve je nocas protiv nas
sanjam pijesak, valove
na prste stanem ljubim te
Sanjam gledas mi u dlan
i kazes ovdje pripadam
kroz smijeh te ljubim nocima
sa zvijezdama u ocima
Al' probude me koraci
razdvoje nas ljudi zli
o zabranjena moja ljubavi
Al' volim te u inat ljudima
jer trebam te k'o zrak u grudima
i ne dam te zauvijek bit cu tu
za tebe znaj u dobru i u zlu
Al' probude me koraci
razdvoje nas ljudi zli
o zabranjena moja ljubavi!
I ne dam te zauvijek bit cu tu
u dobru i u zlu
**


ajde zbogom
**#dragojević#

Jos jucer sam znao o tebi sve
rastavit me niko nije moga od tebe
a danas mi oci tvoje kazu istine
koje ovu moju dusu rizu na dvoje
I necu te molit, vrati se
nek vrime cini svoje
moram bez tebe
skupit cu forcu svu
za kraj nasmijesit se
dok ti odlazis s vitron
i odnosis mi sve
Ajde, zbogom
nek ti je sritno od mene
nikad necu grube rici
kazat za tebe
Ajde, zbogom
nek ti je sritno ovi put
dobro znam da
vrime je za sjecanje

**MOJA ABECEDA**
*A*alkohol..hihiparty
*B*bebaći mali..joj-joooooooj kak su to slatka stvorenja
*C*calypso..heh..nebum nikaj drugo rekla..,,cigaretesmokin
*Č*čokolada..njammmfino
*D*dinamo..divlje jagodehrvatska
*E*ekači..to smo mi..zakon smo..thumbup
*F*fuckjena slavonka..grrrr,,mad
*G*gamad(muški,,naravno)headbang
*H*hamlet..ma odlična knjiga..obavzno pročitajtesretan
*I*in-naš in..jaj kak ga volimo,,kaj ne,,fufe?thumbup
*J*jebačina..heheek
*K*kurac(šala..ili ne?),,kavicaeekyes
*L*lucija..ja..i moja mala lucija,,lubenicamouthwash
*LJ*ljubav(usrana stvar)cerek
*M*moje fufe,,monzanut
*N*nogometmah
*O*oliver dragojevićpjeva
*P*prijateljifino
*R*rukometsmijeh
*S*split..joj-jooooooooj,,slatkišethumbup
*Š*škola..baš..ajd odi mi u krasan klinacbang
*T*toše(R.I.P.)cerek
*U*ubojstvo,,najte nikaj skomentirati na tobang
*V*vruča čokoladafino
*Z*zvijezda sjevera..joj-jooooooojpjeva
*Ž*životzubo


Ako se ikad sretnemo, nemoj mi ruku dati. Ako se ikad vidimo, pođi i nemoj stati. Ako se ikad nađemo, daleko od mene stani. ako se još volimo, doći će naši dani.
Nemoj nikad voljeti, možda nećeš shvatiti, jer kad jednom zavoliš, znaj da ćeš patiti. Zaborav je težak voljenog bića, a ljubav je uvijek neka tužna priča.
Ti si cilj i punina mog života. Ti si srce koje me ljubi, uho koje me čuje. Ti si ruka koja me drži i snaga koja me jača.Ne mogu da zaboravim onu večer, ne mogu da izbrišem sjećanja, ne mogu da Ti kažem «zbogom», kad još nisam rekao «zdravo», kad još nisam upoznao srce Tvoje kad mi ga još nisi otvorila. Ne mogu da kažem da je kraj, kad nije ni početak.

Poslat ću ti vjetrom poljubac blag, da Ti kaže da ima netko mome srcu drag, a Ti ga udahni da zauvijek ostane tu, jer ja sam s Tobom i u dobru i u zlu.
Kad osjetiš najteži trenutak u životu, kad izgubiš povjerenje u sebe, sjeti se bar tad da postoji netko tko misli na Tebe. Svu noć čekam Te i tražim kroz snove. Ti ne čuješ glas i pjesmu što Te zove, ne, nije me strah kad ostanem sam, jer uvijek osjetim strast što lebdi između nas.
Pristajem na sve samo kaži, čini što hoćeš i život traži. Uzmi me vodi me, ne pitam kuda, čini što hoćeš s Tobom ću svuda.
I da mi daju svijet da ga uzmem sebi, da me učine jačim i od Boga, nijednu sekundu razmišljao ne bih, uzeo bih Tebe umjesto svega toga!


**Stvari lagane**

Oba oka sklopi, dobri andjele
to sto nocas sutim nije zbog tebe
ti bi nesto brzo da te podigne
a meni nocas pasu stvari lagane
Oba oka sklopi, dobri andjele
nek oproste mi tvoje djecije godine
ti bi nesto vruce da te zagrije
a meni nocas pasu stvari lagane
Pusti me da drhtim i da sjetim se
kako su me njene usne ljubile
neke tuge nikad se ne prebole
ubice me zbog nje stvari lagane


**Zvijezda sjevera**

Sedam godina je iza nas
zvijezdo sjevera
kad sam patio ti si shvatila
da sam bez tebe sam
Sedam godina je iza nas
to nije mala stvar
sto si starija sve si sjajnija
ti zvijezdo sjevera
Jos si lijepa isto kao i prvi put
meni najljepsa zvijezda sjevera
Sedam godina ti cekas
da kazem rijeci te
za tvoje cekanje rijeci su preslabe
nek ti pjesma kaze sve





< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Lipanj 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (4)
Siječanj 2008 (5)
Prosinac 2007 (4)
Studeni 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari ..Visish/Nevidish

by Me(N)TaLkA :)

blogovi koje posjećujem:

kikicahrvatskakiss
lucekkisspartysmokin
belšisretan
sabssnjami
steŁŁ@pjeva
kiKKasmokinparty
josssmokin
eminasretan
dorawink
hegawavesmokin
jurapjevathumbup
bogdanfino
ninosmokindead
simmythumbup
sobočanhrvatska
annawave
berywave
miškeckiss
dariathumbup
deni-klompačsmokin
nessathumbup


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV
Forum.hr
Monitor.hr


Blog.hr
imageshack
google
rotor
tekstovi pjesama

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


**volim te**

Još sam premlada
Ali sam ti ljubav iskazala
I puno toga dokazala.
Rekla sam ti da te volim,
A ti meni"I ja tebe volim"
Kad sam bila tužna,
Ti si me tješio
I za moju sreću se borio,
A kad sam bila sretna
Ti si me volio.
Kad sam plakala
Ti si mi suze brisao
I moje ime u svom srcu zapisao!

cerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerek

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

**prvo slovo imena**
A – voli te
B – ne voli te
C – ljubi te
Č – ne ljubi te
Ć – sviđaš mu se
D – vara te
Đ – želi te kraj sebe
E – želi te povesti u kino
F – želi te povesti u šetnju
G – mrzi te
H – htio bi te poljubiti
I – ima drugu kraj sebe
J – voli tvoju prijateljicu
K – zaljubljen je kao lav
L – vjeran ti je
LJ – misli da si najljepša
M – misli sve najbolje o tebi
N – nevjeran ti je
NJ – nesretan je zbog tebe
O – oženit će te
P – poklonit će ti prsten
R – ostavit će te
S – sanja te
Š – ljubomoran je
T – misli na tebe
U – poklonit će ti cvijet
V – voli tvoje roditelje
Z – želi te
Ž – obožava te


**prvo slovo prezimena**
A – ljubi te
B – namjerava te oženiti
C – teži za tobom
Č – sviđaš mu se
Ć – mrzi te
D – misli na tebe
Đ – zavolio te prvog dana
E – ne vjeruj mu
F – pisat će ti
G – poznaje te već dugo
H – nisi mu jedina
I – ljubi te potajno
J – hoće hodati s tobom
K – imat ćeš sreću u ljubavi
L – dao bi sve da je kraj tebe
LJ – ljubav
M – neće te ostaviti
N – nevjeran ti je
NJ – sreća će te uništiti
O – ne voli te više
P – zavolio je drugu
R – vjenčat ćete se
S – mora se sastati s tobom
Š – zaručit ćete se
T – zaljubljen je u tebe
U – rastat ćete se
V – laže te
Z – misli o ljubavi s tobom
Ž – ženidba


**timer**
00:00 - susret
01:01 – voli te
02:02 – želi pusu
03:03 – želi da budete zajedno
04:04 – poziv na spoj
05:05 – želi samo tebe
06:06 – osjeća više nego pokazuje
07:07 – crni dečko misli na tebe
08:08 – vara te
09:09 – smeđi dečko misli na tebe
10:10 – sviđaš mu se
11:11 – lud je za tobom
12:12 – sanja te
13:13 – ne može bez tebe
14:14 – voli ti oči
15:15 – ti si mu jedina
16:16 – tajno te promatra
17:17 – ljubomoran je
18:18 – ima curu
19:19 – dobit ćeš poruku
20:20 – nazvat će te
21:21 – samo dobri frendovi
22:22 – fališ mu
23:23 – plavi dečko misli na tebe
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us







petak, 29.02.2008.

**..bolesni ste,bolesni..**

...alo ljudeki moji..evo da vam se malo javim..(prije neg dojde fredi po mene kaj idemo malo v šetnju)thumbup....kod mene vam je sve crno i sivonononoyesbang,,osim dizajna koji je jakodead megazujo extrafino šarenlud...
..inače..imam masnice po rukamaeekheadbang...mutavi denisbang(deda)..pa to je bolestan čovek jednostavno i nema mu pomoći..jbg..
..jučer sam v školi tak pala na dupeludzujo kaj me još i sad boli,a za to je zaslužan luka(đoni)smokin..pa kaj je s tim ljudima??..ajd ovo dok sam pala je još i smešno zgledaloroflrolleyesnutnaughty,al ovaj sam tak s čistoga mira dojde do mene i počne me boksati po rukama..ma velim ja vama da on nije baš...hm...je..bangnonoeekburninmadmad
..trenutno baš usput i listam 24 sata..i naravno-zadnja strana-pa kaj je stim ženskama??kak se moreju tak ponižavati????to je jadno i nisko!!!!..bangludnamcor
..jedan tip si vlijal plavu tintu v oko..aučč!!!!..a ovaj se jebal sa psom!!!!!..i onda ljudi nisu bolesni???BOLESNI SU!!!!eekblablamouthwashmadheadbang
..onda..DUDU..picek mali..jadnik..njegova noga..ja sam se skoro plakala dok sam vidla slikucry..ak je meni bilo teško,kaj pak tek onda njemu??...ajoj...al bude se on vratil nama na teren..bude on opet onaj od prijecry..kaj ne,dudu??,..,,drži se..thumbup
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
..ajoj..idem sad..v šetnjicu..dead
..budite mi pozzdravljeni..wavemah
..komajte mi..party
..vidim da ovaj zadnji post i nije baš bil posijećen nekak preveć..notuzan
..cmokaččč..kisscerek



| Just Say SomeThiNg (75) | PriNt sOmeThinG | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.