MUTE
Image Hosted by ImageShack.us

hmas - TRENDS ARE TEMPORARY, HEAVY METAL IS FOREVER!
DarkLyrics - tu ćete neći pun k... lyricsa
BethShort - the Black Dahlia web site
www.All4m.com - tabs
Ovo MORATE vidjet!!! - Žakzilla
Free IQ test
Dune novels - neki su fanovi gospodara prstenova, a ja sam fan Dine
www.teufelstomb.com - zanimljiva stranica za one koji to vole vruće
neki sajt
live365
Slušam uglavnom trash, black i death metal, crust, grind, punk, power violence... Ovo su neki od bendova, nemam vremena stavljat sve
Soulfly - Ovdje ćete naći još dobrih linkova
Soulfly
SEPULTURA - legende (bolji su mi bili prije)
Sepultura
HYPOCRISY - za sve melodičare
Hypocrisy
Dark Tranquillity
Dark Tranquillity
Slayer
Slayer
Tragedy - nije njihova stranica ali služi svrsi
Tragedy
At The Gates - memorial site
At The Gates
System Of A Down
System Of A Down
The Black Dahlia Murder
The Black Dahlia Murder
Marduk - prejeben bend
Marduk
Iron Maiden - Bogovi!
Iron Maiden
Satyricon
Satyricon
Disfear
Disfear
Nasum - the best grinders
Nasum
Emperor
Emperor
SxOxB
SxOxB
Napalm Death - offical site
nAPALM dEATH
From Ashes Rise
Image Hosted by ImageShack.us
His Hero Is Gone
Image Hosted by ImageShack.us
Disaffect - old school crust/hardcore koji vam se mora svidjeti
Image Hosted by ImageShack.us
Discharge
Image Hosted by ImageShack.us
Doom
Image Hosted by ImageShack.us
PHOBIA
Image Hosted by ImageShack.us
Arch Enemy
Image Hosted by ImageShack.us
In Flames
Image Hosted by ImageShack.us
Children Of Bodom
Image Hosted by ImageShack.us

Pičkures

16.11.2006., četvrtak

Kako li me volja...

.....pisati ovaj blog? Uopće nije. A nemam ni baš vremena.
Jedva pišem, a kamo li da posjećujem ostale blogove, meni je žao....
Dosta sam okupiran se raznim zadacima. Nešto si sam zadam, a nešto stvarno moram. Jebi ga, pere me aktiva.
Sutra idem u Zg na tri dana na HMS (hrvatski motivacijski seminar). Ista pravila kao i za rijeku (LTS) samo šta će nas ovdje bit iz cijele Hrvatske. Svaki grad imat će nešto za prepoznat, tj. svaka osoba će nosit nešto da se zna iz kog centra je (ja sam npr. iz Riječkog Aieseca). nismo htjeli nešto poput kravata jer to je isfurano. Tada sam smislio da nosimo beđeve i ljudima se svidjela ideja. Na njima će pisat "Riječke pičke" (ona druga riječ će bit "u efektu" zrcala, znači unazad napisano). Inače, riječane uvijek tako zovu na takvim seminarima pa smo odlučili napravit sprdnju na njihovu sprdnju.
I tako nakon ručka smo otišli nas četvero u potragu za trgovinom koja radi te beđeve. Nije bilo lako, ali našli smo je u robnoj kući Ri. Zamislite kako je to trebalo izgledat:"Dobar dan! Nam nožete napravit beđeve na kojim bi pisalo "Riječke pičke???"" No, nije to bilo samo tako lako. U trgovini nam je prodavačica rekla da nam dođe jeftinije ako ih sami dizajniramo. Taman smo htjeli gledat neku utakmicu. Dobro, odemo mi na faks u naš office i skoro dva sata se mučili da one "pičke" okrenemo unazad (U corelu8) i da izjednačimo boje sa logom aieseca. Došli opet u trgovinu kad prodavačica nemože stavit memory stick u komp. Sjetimo se da možemo prebacit na CD u foto-trgovini, i to smo morali sami jer je prodavačica bila zauzeta sa nekim slikama. Konačno, stigli mi po treći put u tu trgovinu i sad, da li valja to šta smo napravili? VALJA!!!!! bit će gotovo danas u 18h. Jedva čekam da ih vidim. E, da mi netko kaže da nisu dobri ili samo da ga nemogu stavit......ubit ću ga/ju. Nakon mukotrpnog rada, išli mi u neki birc "Escobar" i opustili se uz par piva (inaće taj birc daje 20% popusta na X-icu).
Popodne ućim, večeras lomim, sutra Zg (lomim i učim (ne u isto vrijeme naravno) tri dana)).
A jesam se raspiso......

Image Hosted by ImageShack.us

- 16:14 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< studeni, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
New Era! Nisam više u bezživotnom Kršanu. Sad sam u Rijeci koja je čula za internet, h a ha

E-mail: goran_wraaps@yahoo.com
goran.keserovic@gmail.com

Image Hosted by ImageShack.us
Links
Kakicaodptice - Blog od Gorana
Tapija - Blog od Tapije
Useless - ime im je totalna suprotnost!
M.U.R. - stranica Labinskog metal benda
LAbin Punk - Labinska Underground Scena
OnMyOwne - sajt od Davora
Labinhardcore
Flekaodpastezazube - blog od Mazinge

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us