MUTE
Image Hosted by ImageShack.us

hmas - TRENDS ARE TEMPORARY, HEAVY METAL IS FOREVER!
DarkLyrics - tu ćete neći pun k... lyricsa
BethShort - the Black Dahlia web site
www.All4m.com - tabs
Ovo MORATE vidjet!!! - Žakzilla
Free IQ test
Dune novels - neki su fanovi gospodara prstenova, a ja sam fan Dine
www.teufelstomb.com - zanimljiva stranica za one koji to vole vruće
neki sajt
live365
Slušam uglavnom trash, black i death metal, crust, grind, punk, power violence... Ovo su neki od bendova, nemam vremena stavljat sve
Soulfly - Ovdje ćete naći još dobrih linkova
Soulfly
SEPULTURA - legende (bolji su mi bili prije)
Sepultura
HYPOCRISY - za sve melodičare
Hypocrisy
Dark Tranquillity
Dark Tranquillity
Slayer
Slayer
Tragedy - nije njihova stranica ali služi svrsi
Tragedy
At The Gates - memorial site
At The Gates
System Of A Down
System Of A Down
The Black Dahlia Murder
The Black Dahlia Murder
Marduk - prejeben bend
Marduk
Iron Maiden - Bogovi!
Iron Maiden
Satyricon
Satyricon
Disfear
Disfear
Nasum - the best grinders
Nasum
Emperor
Emperor
SxOxB
SxOxB
Napalm Death - offical site
nAPALM dEATH
From Ashes Rise
Image Hosted by ImageShack.us
His Hero Is Gone
Image Hosted by ImageShack.us
Disaffect - old school crust/hardcore koji vam se mora svidjeti
Image Hosted by ImageShack.us
Discharge
Image Hosted by ImageShack.us
Doom
Image Hosted by ImageShack.us
PHOBIA
Image Hosted by ImageShack.us
Arch Enemy
Image Hosted by ImageShack.us
In Flames
Image Hosted by ImageShack.us
Children Of Bodom
Image Hosted by ImageShack.us

Pičkures

23.10.2006., ponedjeljak

preludij!

Ono, baš i nisam imo pojma šta da pišem sad ali ipak mislim da će bit nešto od ovog posta.
Nažalost, fotkić mi se odavno rasturio pa nemam slika još od lanjskog monte paradisa.
Inaće, na Igutima je bilo predobro, samo šta sam ja bio dosta krepan pa sam umjesto na after u Buku, otišo na after u krevet.
Ovaj vikend je bilo živo doma. U kršanu je bio koncert, mislim da svi znate ko su svirali. Bio je odličan sound (za promjenu). U X-u u subotu je bila Sida iz Pazina i neki bend iz Crikvenice. Sida je moram priznati postala dobra (bar za mene). Brži su i žešći i sve to uz melodiju. Svirali su nove stvari a nisu mogli sić sa stejđa a da nisu svirali Svetskog šampiona i Murjaka.
Radim neki seminar iz osnova ekonomije sa jednom kolegicom. U petak ćemo ga morat prezentirat tako da se sav ježim. Nadam se da ćemo uspjet. Za nagradu ću otić na ANTIFA fest i napit se, a ak ne uspijemo onda ću utopit tugu u boci - na ANTIFA festu.
Drugi utorak je NAPALM DEATH u Ljubi!!!!

ANTIFA fest - najava

Image Hosted by ImageShack.us

- 13:35 - Komentari (1) - Isprintaj - #

13.10.2006., petak

novi post

Evo, ostajem ovaj vikend u rijeci.
sinoć sam završio u Buki jer točka nije radila (a kao trebala bit neka brucošijada). Ful mi je bilo dobro.
Večeras idem u Big Rock Mama-u, onak se zajebavat. Usput ću pogledat Ringišpil i Officer down (ex p.t.s.p.). Cijela mi je ekipa išla doma, al svejedo sam našao društvo pa ono (i da sam sam...).
Sutra se dižem rano, moram pomoć stricu nešto na zametu rastovarit robu. Usput ću ić na tjelesni.
Navečer u Big Rock Mama-i sviraju Igut koji želim pogledat otkad sam čuo da su se promijenili na bolje (i prije su bili dobri pa...).
Nedjelju možda svratim doma no sumnjam jer moram obavit puno stvari.
Imam neki seminar u grupi s jednom curom iz ekonomije. Fora je šta ćemo bit prvi koji su ga dobili pa će nam asistentica progledat kroz prste ak šta fulamo. Inače, dobija se 10% bodova na ispitu ak napraviš seminar, pa je i to veliki plus.
Malo dosadan post ali tak-tak ga nitko neće pročitat.bang

- 19:10 - Komentari (3) - Isprintaj - #

05.10.2006., četvrtak

New Era

Bok ljudi!

Neznam da li ovo više tko čita, ali ja opet pišem, i to odsad malo češće (brijem da ću svaki tjedan), zato se ovaj post zove "New Era".
Puno toga se desilo.
Radio sam mjesec dana u nekoj punionici vode u Pićnu. Koji raspašoj! Više smo prolili nego napunili. Svako toliko su se strojevi kvarili... U 9.mj. su srednjoškolci morali u školu, tako da sam samo ja ostao (ovi koji studiraju su isto otišli jer su radili cijelo ljeto pa da se malo odmore). I tako, ja sam u tvornici gdje treba radit barem 6 ljudi, a po pravom planu može ih 20 radit bez beda. Ma bilo mi je dobro. Kasnije su još dvojica počela radit. Jedan u prevozu, a drugi samnom. Ali, nitko nema vozačku za kamion, kojim se prevozi voda u brodogradilište "Uljanik". Tako da smo vozili s dva kombija. Barem sam upoznao Uljanik. Zadnji dan posla je kiša padala ko nikad. Rano ujutro - pravac Uljanik. Vozim prenatrpan Fiat Doblo (kojem je istekla registracija - da me policija zaustavila...) a ispred mene prenatrpan Mercedes Vito. U Pulu se moglo uć samo preko Galižane jer se neki šleper prevrnuo dva sata ranije - teška nesreća. Policije ko u priči. Slobodno me mogla zaustavit jer sam bio prenatrpan skoro do tla. I tako mi kroz Galižanu, kad ja preko nekog malog škalina (bila gužva - auto uz auto - još i kamioni..), i tako meni pukne guma zbog prevelikog pritiska (inače idem stalno po takvim škalinima kad vozim). Parkiro sam kraj neke kuće i preselio se u Vito da raskrcamo teret u Uljanik. Pa se opet vratili po teret iz Fiata, Pa opet kroz gužvu u Uljanik. Cijelo vrijeme pada kiša. U Vižinadi (joj koja imena mjesta! dobro ajde, ja živim u Čambarelićima - još gore, bolje da šutim) smo pronašli vulkanizera (tamo ih je na svakom koraku. stranci misle da tamo ljudi neznaju ništa drugo radit nego pumpat gume). Pa sad ajde skidaj gumu po najvećoj kiši. Ja sam čekao u Fiatu dok su "drugari" išli kod vulkanizera. Pa sad opet stavljaj gumu (kiša, kiša, kiša...). Kući sam stigao oko 16h. Inače bi stigo puno prije. I taman prestane kiša.
Za dva dana sam dobio temperaturu (ok, još je i kišni vikend pomogao). Ali sam ozdravio za subotu gdje smo bili u Palahu na koncertu Svirali su Ashes of Defeat, Senata Fox, Dislike (mislim da je bio i još jedan bend ali ga nisam gledo pa niti neznam koji su).

Zadnji vikend su bili bikeri u Labinu. Dosta dobro sam se proveo (prvi put da mi je bilo dobro na labinskim bikerima). Dva rođendana sam morao slavit na njima, a ove godine mi je rođ. pao u ponedjeljak (2.10. - prvi dan faxa), pa ga večeras slavim u stanu u Rijeci. Ništa posebno. Tko želi nek dođe (upad - 0.5L Zlatoroga (ha ha)), ima vina. Stan mi je 50m od Indexa. Imam lijep pogled na ekonomski faks.
Inače, dodjela Indexa je bila u ponedjeljak, uvodna riječ dekana, "Lijepa naša" i "Gaudeamus" te "Vidimo se 9.10.". Svi zinuli. Mogo sam ić kući ali sam ostao da se malo ugnjezdim. Antonio (Snake) je išo kući u utorak. Ja ću sutra.

Evo ljudi, mislim da ću malo češće pisat postove kako sad imam bliže internet. Ma dobro, tu su još i volja i vrijeme. htio bi opet napisat neki "Tour". Nisam znao da je zadnji bio tako dobar dok mi par ljudi nije reklo dok sam ih upoznavao "Ej, ti si onaj koji je napiso "Tour de Istra"!". Isto znam da ih je dosta pročitalo Izvještaj sa Marlyn Mansona.
E, pa, bit će još puno takvih postova (nadam se).

Zanimljivi koncerti:
partyUnholy Alliance Tour - October, 22 2006 at Mazda Palace - Milan, ITALY - SLAYER, IN FLAMES, LAMB OF GOD, CHILDREN OF BODOM and THINE EYES BLEED
party31.10. Ljubljana – Orto Bar (Slovenia)

Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us

- 11:01 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
New Era! Nisam više u bezživotnom Kršanu. Sad sam u Rijeci koja je čula za internet, h a ha

E-mail: goran_wraaps@yahoo.com
goran.keserovic@gmail.com

Image Hosted by ImageShack.us
Links
Kakicaodptice - Blog od Gorana
Tapija - Blog od Tapije
Useless - ime im je totalna suprotnost!
M.U.R. - stranica Labinskog metal benda
LAbin Punk - Labinska Underground Scena
OnMyOwne - sajt od Davora
Labinhardcore
Flekaodpastezazube - blog od Mazinge

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us