Cenzura
[ # ]

Pozdrav to je napisao moderator HTV foruma

Eto da vam sad i ja pojasnim stvari:

1. krešo više ne može pisati na ovome Forumu, jer s MORALNE i ETIČKE strane gledanja (bez obzira i na sve pravilnike o ponašanju koje Krešo namjerno interpretira kako on hoće) nije fer i korektno objaviti nečiju PRIVATNU poruku (iako sam u pitanju ja, i ubuduće to neću dopuštati).

2.ostavljam i taj Krešin post, da vidite o kakvoj se poruci radi i da u njoj nema nikakvih "zlih tema", niti želim da mislite da jedno mislim privatno, a drugo javno....a Tehniko neka dobro pročita još jednom točku 1. (naime, ovo nije forum za teme o kojima bi njih dvojica pričali - mogle bi i kumice s placa otvoriti naslov : "mrkva" i raspravljati treba li plaćati porez na mrkvu??? samo - kakve to veze ima s HRT-om???)

3. insinuacije koje Krešo koristi oko odnosa HTV-a i Hrvatskoga Radija su iznimno neukusne i pogrešne, a zbog njih se iznimno brinem za Krešino zdravlje (mentalno...ono s manijom proganjanja....)

4. ukoliko se još netko oglasi o temi led u Domu sportova, upozoravam da to NIJE tema Foruma HRT-a i da ću zaključati svaki dalji pokušaj raščlanjivanja nečega što nema (pa makar i posredno) veze s HRT-om, a posebice napominjem da nisam mazohist i neću trpjeti da netko primitivno, plitko i prizemno vrijeđa bilo kojega djelatnika HRT-a ili odnose na HRT-u.

5. Tehniko - provjerit ću dodatno odnos Grad-Dom sportova i namjenu dvorana, ali mislim da imaš krive informacije (pače, gotovo sam siguran), pa provjeri i ti jer vidim da si "in"...no o tim svojim saznanjima me ne moraš informirati na ovome Forumu (spominješ, između ostaloga i podatak da nemate druge mogućnosti za klizanje??? - a Velesajam? - mogao bih to, dakle shvatiti da kao i Krešo namjerno iskrivljuješ činjenice...)

Znam da ćete sad svi graknuti i naći za shodno da me ukorite (barem većina), ali prije nego to učinite, pročitajte još jednom pravila o javljaju na Forumu i razmislite malo o normalnim uzusima ponašanja (dakle, i o osnovnom bontonu...).
I, nemojte o tome pisati ovdje, pod naslovom HOKEJ NA LEDU


Napomena:
OVO JE TEKST MODERATORA FORUMA NA HTV FORUMU. Moj koji su skinuli s foruma jer sam dobio zabranu pisanja na istome. Zar je to demokracija.

05.12.2005. ...10:27 [ Komentari (2) ] Isprintaj

<< Arhiva >>

  prosinac, 2005  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Sve šta je cenzurirano i ostale afere.